معرفی مشهورترین اینفلوئنسر مجازی جهان

 

“لو” به عنوان نماد(آیکون) و اینفلوئنسر مجازی اپلیکیشن ماگالو Magalu به عنوان یکی از بزرگترین اپ های خرده فروشی کشور برزیل خلق شد و در این مدت توانسته محبوبیت زیادی بین مخاطبان خود به دست آورد. نکته جالب اینست که مخاطبان او فقط او را دنبال نمیکنند بلکه واقعا دوستش دارند.

از زمان خلق این آیکون برای برند ماگالو دانلود این اپلیکیشن رشد چشمگیری داشته و این سفیر برند هماهنگی خوبی با خود اپ پیدا کرده است چرا که در بسیاری از موردهای ایجاد سفیر برند و یا آیکون برند عدم همخوانی شکل میگیرد. برای مثال در همکاری با سلبریتیها و یا اینفلوئنسرها به عنوان سفیران برند عدم هماهنگی شخصیت سفیر با آرکتایپ برند باعث کج فهمی پیام برند توسط مخاطب می شود و این موضوع در کنار هزینه های سرسام آور همکاری با سلبریتی ها در بسیاری از اوقات باعث عدم شکل گیری این همکاری می شود و به گونه ای مدیران برند، عطایش را به لقایش میبخشند.

“لو” در شکل گیری جهره جدید برند نقش قابل توجهی داشته و توانسته برندهای جهانی را با خود همراه کند و برندهای مطرح جهانی خواهان کار با او هستند و قراردادهای تبلیغاتی گرانی را با او امضا میکنند و به عنوان تنها چهره ای که طراحان ردبول در تبلیغات خود استفاده کرده اند شناسایی می شود.

رسانه های مختلف جهان در مورد شکل گیری این پدیده مطالب و خبرهای زیادی را منتشر کرده اند. این ایده، در سال 2022 برنده جایزه تبلیغات شیرهای کن شده است. جایزه ای بزرگ که به خلاقیت های برتر تبلیغات اعطا می شود و این موضوع موج جدیدی از شهرت را برای “لو” به همراه داشته است.

 

مطالعه بفرمایید
مصاحبه روزنامه خراسان با مدیر رسانه تجارت الکترونیک ایران

متاورس و تبلیغات و اینفلوئنسرهای مجازی

به طور قطع با همه گیری متاورس و راه یابی آن به زندگی عادی مردم، استفاده از اینفلوئنسر مجازی  می تواند هم باعث کاهش هزینه ها و هم انعطاف پذیری و هماهنگی بیشتر با برندها شود.

دنیای تبلیغات وارد فاز جدیدی شده است و به زودی شاهد رشد اینفلونسرهای مجازی بیشتری خواهیم بود. نظر شما در این مورد چیست؟ برای ما در زیر این مطلب یادداشت بگذارید.

در حال حاضر برندهای بزرگ جهان با ورود به دنیای NFT ها، داراییهایی جدیدی را وارد سبد کالایی خود نموده اند. این سبد دیگر از جنس داراییهای فیزیکی نیست ولی در آینده ای نزدیک داراییهای غیرملموس برندها از خود محصولات آنها گرانتر خواهد شد. این تغییر نگاه می تواند ِکانالهای درآمدی جدیدی را برای برندها خلق نماید

 

در یوتیوب مشاهده نمایید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.