مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ، نقطه شروع در همکاری ما با شما محسوب می شود.

به عقیده بسیاری از کارشناسان دیگر چیزی به نام “بازاریابی غیر دیجیتالی” نداریم و با تحول دنیای پیرامونمان دیگر حتی آقای کاتلر هم در نسخه های جدید کتاب اصول بازاریابی خود نمی تواند موفقیت “انگری برد” یا “شبکه های اجتماعی ناسا” را فراموش کند.تجربیات ما طی ۱۰ سال گذشته در پروژه های مختلفی از استارتاپ ها تا سازمانهای بزرگ کسب شده است و می توانیم این تجربه را در جلسات مشاوره دیجیتال مارکتینگ با شما اشتراک بگذاریم.

بازاریابی اینترنتی
دیجیتال برندینگ
دیجیتال مارکتینگ
مشاوره بازاریابی دیجیتال

فرآیند مشاوره بازاریابی اینترنتی

مشاوره کسب و کار اینترنتی

۱- ابتدا اطلاعات کسب و کار خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمایید.

دیجیتال مارکتینگ

۲- تیم مشاوره ما اطلاعات شما بررسی نموده و در صورتی که امکان همکاری و کمک از طرف مجموعه وجود داشت خدمت شما تماس خواهیم گرفت و خوشحال می شویم که با شما شروع به گفتگو نماییم.

پروژه دیجیتال مارکتینگ

۳- قراردادی عقد میگردد و فعالیت و همکاری ما شروع خواهد گردید و به عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ در خدمت شما خواهیم بود.

چه مواردی در یک مشاوره بازاریابی دیجیتال می توان جستجو کرد:

  • مشاوره در تعیین استراتژی های بازاریابی دیجیتال
  • عارضه یابی واحد دیجیتال مارکتینگ و کمبود ها
  • مشاوره در تعیین شاخص های کلیدی عملکرد KPI ,KRI, PI 
  • طراحی چارت سازمانی واحد دیجیتال مارکتینگ و فرآیند های بازاریابی آنلاین در آن
  • بومی سازی واحد بازاریابی اینترنتی و آموزش پرسنل
  • مشاوره بازاریابی دیجیتال جهت پیدا کردن کانال های جدید فروش
مشاوره دیجیتال مارکتینگ
مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • مشاوره و پیاده سازی برنامه های بازاریابی دیجیتال
  • تحلیل برای ورود به بازار دیجیتال و همفکری برای استفاده از تجربه گذشته برای تحلیل آینده
  • مشاوره و تحلیل بازارهای نوظهور
  • تحلیل رقبا و استراتژی های ورود به بازار دیجیتال
  • تحلیل و مشاوره در رقابت های بزرگ موتور های جستجو و سئو
  • مشاور دیجیتال مارکتینگ به طور اختصاصی  فاکتورهای مورد نیاز کسب و کار شما را رصد خواهد کرد.
شاید مشاوره بازاریابی دیجیتال از دید مجموعه کمی با دیگران متفاوت باشد. نگاه ما در بازاریابی 360 درجه است و شاید یکی از علل موفقیت آژانس هم همین بود. سال 1399 کتابی مرجع در زمینه دیجیتال مارکتینگ را با نام “آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ” ترجمه کردیم. که می توانید چکیده آن را از طریق این لینک مطالعه نمایید.

مشاور بازاریابی دیجیتال چه مزایایی برای کسب و کار شما خواهد داشت؟

  • انتخاب استراتژی متناسب با کسب و کار
  • کاهش هزینه های تبلیغات آفلاین و تبلیغات دیجیتال
  • هماهنگی واحد های مختلف جهت رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش
  • استفاده از روشهای جدید بازاریابی اینترنتی برای رسیدن به بیشترین اثربخشی
  • تشکیل اتاق فکر با مدیران
  • نظارت بر کمپین های دیجیتال
مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ویژگیهای بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی چیست؟

صفحه فرود
  • دارا بودن تجربه عملی در بازاریابی دیجیتال
  • داشتن سابقه مدیریت واحدهای دیجیتال در صنایع و مجموعه های مختلف
  • داشتن دید 360 درجه به بازار
  • تسلط به طراحی و اجرای کمپین های بازاریابی آنلاین و گزارش گیری آنها
  • مسلط به زبان انگلیسی جهت به روز بودن نسبت به تغییرات
  • داشتن سابقه آکادمیک
  • همراه کردن نیروهای مختلف در سازمان
  • روابط عمومی مناسب
  • مدیریت بحران در شرایط سخت
  • مسلط به ابزارهای گزارش گیری اعم از گوگل آنالیتیکس Google Analytics، سرچ کنسول Search Console و همچنین تگ منیجر و دیتا استودیو و ابزارهای مدیریت و رصد شبکه های اجتماعی
  • مسلط به اصول سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو
  • مسلط به ایمیل مارکتینگ

سازمان ها و شرکت ها به دلایل زیر از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنند:

  • افزایش تعداد مشتریان
  • افزایش سهم بازار
  • افزایش چرخه عمر مشتری
  • تعیین استراتژی دیجیتال
  • تعیین اهداف جدید
  • برنامه ریزی بلند مدت برای رسیدن به اهداف
  • آنالیز کسب و کار در پیشبرد اهداف
  • افزایش ارتباط با مشتریان
  • اطلاع از فعالیت رقبا
  • رصد فعالیت های دیجیتال
  • بومی سازی واحد دیجیتال
  • مشاوره در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن
  • مشاوره سئو
  • مشاوره تولید محتوا
  • مشاوره در زمینه بازاریابی محتوا
  • مشاوره بودجه ریزی عملیاتی دیجیتال

علاوه بر تواناییهای فنی باید به دنبال چه مهارتهایی دیگری برای انتخاب یک مشاور دیجیتال مارکتینگ حرفه ای باشید؟

بازاریابی دیجیتال

تحلیل و آنالیز داده ها

توانایی تحلیل درست داده ها و برنامه ریزی مدون به همراه به کارگیری ابزارهای موجود می تواند برگ برنده یک مشاور دیجیتال مارکتینگ باشد. البته این موضوع حائز اهیمت است که برنامه ریزی ها می بایست با بودجه ریزی مربوطه همخوانی داشته باشد.

تعیین اهداف درست

انتخاب و تعیین اهداف منطقی می تواند یک سازمان را نسبت به عملکرد بازاریابی و فروش خود دلگرم نماید. این اهداف نه باید انقدر راحت باشند که انگیزه ای در کارکنان ایجاد نکند و نه آنقدر دست نیافتنی که عدم تحقق آن باعث سرشکستگی نیروهای سازمان باشد. تعیین اهداف در 3 مرحله جذب مشتریان، درآمدزایی و مشارکت مشتریان از جمله اهداف کلیدی در همه سازمان ها است.

انتخاب استراتژی صحیح

غالبا مدیران سازمان ها در تعیین اهداف خود هم کلام هستند ولی در تعیین استراتژی و آنجاییکه مسیر رسیدن به هدف مورد بررسی قرار میگیرد عمده بحث های چالشی آغاز می شود. یک مشاور دیجیتال مارکتینگ می بایست به اقناع منطقی و ارائه صحیح و اصولی استراتژی مسلط باشد و همه مدیران را در این امر به اجماع برساند. چرا که داشتن استراتژی به عنوان سنگ بنای اصلی بازاریابی دیجیتال محسوب می شود.

شنونده فعال بودن

یک مشاور دیجیتال مارکتینگ باید توانایی شنوایی فعال را در خود پرورش دهد. شنونده فعال کسی است که در واقع درصدد جذب همه اطلاعات طرف مقابل است و فقط شنونده نیست که پاسخ خودش و آن چیزی که قبلا در ذهنش بوده است را پاسخ دهد. یک شنونده فعال می داند که باید ابتدا کامل دریافت کند تا بتواند خروجی مفیدی داشته باشد.

تصمیم گیری هوشمندانه

تصمیم گیری بر اساس اطلاعات درست می تواند هوشمندی یک تصمیم را تعیین کند. بعد از استخراج همه داده ها با پردازش آنها، یک مشاور بازاریابی دیجیتال می بایست تصمیم های هوشمندانه را در زمان درست اتخاذ نماید.

مهارت رهبری

مهارت رهبری اعضای تیم می تواند نقطه ممیزه یک مشاور بازاریابی آنلاین حرفه ای باشد آنجاییکه می بایست قدرت و جسارت و همچنین توانایی همدل کردن همه اعضای گروه را داشته باشد.