آموزش سازمانی در زمینه دوره های مدیریت، بازاریابی و فروش

آموزش سازمانی

آموزش سازمانی

در تعریفی جامع از آموزش سازمانی می توان از آن به فرآیند ایجاد، نگهداری، انتقال و پرورش دانش در درون سازمان نام برد. هدف از آموزشهای سازمانی توسعه مهارت هایی است که کارکنان سازمان از کارشناسان تا مدیران ارشد و میانی بتوانند از زاویه ای دیگر و بر اساس آخرین تغییرات شغل خودشان به مسئولیت خودشان نگاه کنند. در این مشاهده گاهی اوقات نهیب می خورند که تا چد حد تغییرات زیادی در مسئولیتشان در سطح پیشرفته آن بوجود آمده و تا چه حد کاراتر می توانند با استفاده از  دانش روز وظایف خود را اجرا نمایند.

در طی سالیانی که با مجموعه ها و سازمانهای مختلف در زمینه دوره های آموزشی همکاری داشتیم مشاهده میکردیم که بسیاری از مجموعه ها  از پتانسیل های بدون استفاده و ظرفیت های خالی خود بی خبر هستند در صورتیکه می توانستند با آموزش اصولی این ظرفیتهای بالقوه را بالفعل نمایند.

فرآیند همکاری در زمینه برگزاری دوره های آموزشی سازمانی

مشاوره کسب و کار اینترنتی

۱- ابتدا از طریق دکمه زیر مشخصات خود را برای ما ارسال فرمایید و دوره هایی را که مدنظر دارید قید نمایید.

دیجیتال مارکتینگ

۲- کارشناسان تیم آموزش در اسرع وقت خدمت شما تماس خواهند گرفت تا قرار جلسه ای را با یکدیگر داشته باشیم و در مورد جزییات صحبت نماییم.

پروژه دیجیتال مارکتینگ

۳- پس از تایید، تاریخ و زمان دوره و سرفصلها ارسال شده و در صورت موافقت دوره سازمانی مربوطه را در مجموعه شما برگزار می نماییم.

مزایایی آموزش سازمانی

  • افزایش رضایت شغلی کارمندان
  • مدیریت دانش و پرورش دانش در بین سطح مختلف سازمان
  • افزایش بهره وری، سود و کارایی کسب و کار
  • توسعه مهارت‌های رهبری در همه سطوح
  • سازگاری سطح بالا در کل مجموعه

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

یکی از مهمترین مزایای آموزش سازمانی، درک واقعی دنیای پیرامون سازمان و کسب و کارهای پیشرویی است که در همان صنعت در حال کار هستند ولی با استفاده از روشهای جدید توانسته اند تا در بازاری که معمولا از آن گله و شکایت داریم سهم بازار خوبی را داشته باشند.

این درک بواسطه مثالهای واقعی است که می تواند برای منابع انسانی که خود را درگیر کارهای روزمره و روتین گرفتار می بینتند حکم فانوس نجات باشد. ما همواره در دوره های آموزشی سازمانی که عمدتا در زمینه بازاریابی، فروش، مذاکره، مدیریت، دیجیتال مارکتینگ، برندسازی، سئو، بازاریابی شبکه های اجتماعی و دیجیتال برندینگ برگزار می شود از موارد تجربی و عملیاتی در عملکردها صحبت می کنیم تا افراد درگیر صحبت های تئوریک خسته کننده و گاه غیربومی که اصلا قابل پیاده سازی در ایران و سازمانهای داخلی نیست نشوند.

ویژگیهای دوره های آموزشی سازمانی

  • طراحی و اجرای کارگاه های فشرده با هدف ارتقا مهارت منابع انسانی سازمانها
  • تهیه و تدوین پکیج های آموزشی
  • برگزاری دوره های مهارتی برای منابعی که جدیدا به سازمان ملحق می شوند
  • برگزاری دوره های آنلاین سازمانی
  • برگزاری دوره های مدیریتی برای مدیران ارشد

دوره های سازمانی

هر سازمانی، برای ارتقاء سطح کارایی و مهارت منابع انسانی خود، می بایست آموزش منابع انسانی را به گونه ای طراحی نماید که کارمندان با سپری کردن حداقل سرانه ساعت آموزش، به مهارت ها و نگرش مناسبی نسبت به جایگاه شغلی خودشان دست یابند.

رسانه تجارت الکترونیک ایران با طراحی و اجرای دوره های سازمانی برای ارتقاء سطح علمی و مهارتی سازمان ها دوره های تخصصی حوزه مدیریت، بازاریابی و فروش را در برگزار می نماید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر دوره مد نظر خود را ارسال نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

برگزاری دورهای آموزشی - مشاوره ای

برگزاری دوره های CASE STUDY  که بر اساس نیاز سازمان در یک موضوع خاص به صورت دوره توام با آموزش و مشاوره همراه خواهد بود.

دوره های توسعه اشتغال

  • طراحی و تدوین کارگاه ها و سمینارهای در حوزه کارآفرینی، راه اندازی استارت آپ و بازاریابی دیجیتال
  • تامین نیروهای متخصص و متعهد در زمینه های بازاریابی و فروش
  • آموزش و بومی سازی واحد های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در سازمانها
  • همکاری در زمینه استخدام نیروهای واحد بازاریابی و فروش و مصاحبه با ایشان

آموزش سازمانی برای سرمایه های انسانی

امروزه شرکتها و سازمانهای پیشرو از واژه سرمایه انسانی Human Capital  به جای منابع انسانی استفاده می کنند با این مفهوم که در واقع پرسنل یک سازمان و یا شرکت به عنوان داراییهای آن شناخته می شود و سرمایه گذاری روی آن یکی از سودآورترین فعالیتهای ممکن برای ارتقاء سطح یک بنگاه اقتصادی است. آموزش پرسنل یک سازمان می تواند سطح رقابت پذیری آن مجموعه را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

طی سالهای گذشته در زمینه برگزاری دوره های مرتبط با مدیریت، بازاریابی و فروش با سازمانهای دولتی و خصوصی در زمینه های تولیدی، خدماتی و بازرگانی همکاری و دوره های موفقی را اجرا نموده ایم.

این دوره ها با توجه به اینکه به صورت سفارشی برای سازمان برگزار می گردد، پیش از برگزاری دوره، آن صنعت و حوزه توسط مدرس مورد بررسی قرار گرفته و مثالها و نکات مطرح شده در کلاس به دغدغه های مرتبط با حوزه فعالیت مجموعه اشاره می نماید و از این جهت این دوره ها حاوی نکات آموزنده ای برای پرسنل است که می توانند آن را در فعالیتهای خود اجرایی  نموده و نتیجه ملموس آن را تجربه نمایند.

در خلال این سالها همکاری های آموزشی خود را با سازمانهای متعدد در ارگانهای دولتی و خصوصی از جمله دفاتر مناطق آزاد، پتروشیمی ها، کارخانه های تولیدی و شرکتهای خصوصی داشته ایم.

با توجه به اینکه بازاریابی دیجیتال امروزه جز لاینفک فعالیتهای بازاریابی محسوب می شود آموزش سازمانی در زمینه دیجیتال مارکتینگ می تواند گام اول در بومی سازی واحد دیجیتال مارکتینگ در شرکتهای مختلف باشد.

برای بهره مندی از این خدمت، اینجا را کلیک نموده و قسمت آموزش را از منوی کشویی انتخاب کنید و درخواست خود را تشریح نمایید.

نظر شرکت کنندگان محترم در دوره های برگزار شده

رضایت نامه ها

تقدیرنامه موسسه آموزش اتاق بازرگانی تهران
دوره سازمانی سئو در شرکت آبفای تهران