نظرسنجی آگاهی از عطرهای برندها و سلبریتی های ایرانی

 

 

 

تولید عطر به نام برندها و سلبریتی ها، پدیده ای مرسوم تو دنیاس و خیلی از برندها از کمپانی های خودروساز تا سلبریتی ها عطر خودشون رو تولید میکنن.
موضوع حتی از این فراتر رفته و برندها به غیر از لوگو و هویت بصری به تولید رایحه مختص به خودشون روی اوردن.

همونطور که میدونین رایحه و بو، جزو حسهایی هستش که تو حافظه بلندمدت باقی میمونه و این میتونه تاثیرگذاری برند رو پایدارتر کنه.

 

تو ایران چند سالی هست که برخی از سلبریتی ها و برندها که بیشتر تو حوزه تیم های ورزشی هستن به تولید عطرهای مخصوص به خودشون روی اوردن.
این موضوع فارغ از صرف تولید یک محصول می بایست به سمت شاخص سازی و متمایل سازی محصول به ویژگیهای اون برند شخصی و یا شرکتی باشه.
برای مثال برند شخصی که شخصیتی آروم داره رایحه باید به سمت نت هایی از بوی ملایم، و یا برند شرکتی که کاراکتر قدرت داره رایحه باید این حس رو منتقل کنه.

 

مطالعه بفرمایید
مناظره اقتصادی رادیو گفتگو : چالش ها و موانع كسب و كار در كشور

نتیجه نظرسنجی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.