بررسی روشهای قیمت گذاری در مصاحبه با رادیو اقتصاد

بررسی مدل های قیمت گذاری
بررسی مدل های قیمت گذاری

در آمیخته بازاریابی یا همان Marketing Mix، مبحث قیمت گذاری یکی از پایه های اصلی موفقیت یک کسب و کار است. شاید گزاف نباشد که بگوییم که در ایران خودمان یکی از ملاک های اصلی تصمیم گیری مشتریان در انتخاب یک کالا و یا خدمت همین موضوع باشد. پس توجه به این موضوع حائز اهمیت بوده و می بایست مورد توجه قرار گیرد.

همواره در تمامی متون بازاریابی توجه به پرسونای مشتریان در سیاست گذاری های بازاریابی از اصول اساسی یک کسب و کار بوده است و این مهم در انتخاب روشهای قیمت گذاری هم مستثنا نیست. در این زمینه پیشنهاد میکنیم که مقاله شناخت پرسونای مشتریان را مطالعه نمایید.

در سلسله مصاحبه های رادیو اقتصاد در برنامه زنگ اقتصاد این بار روشها و مدلهای قیمت گذاری را بررسی می کنیم. از آنجا که بیشتر مطالب سایت EBmedia به صورت مقاله و متنی است خالی از لطف نیست که با کمی با گوشنوازی به سراغ مباحث بازاریابی برویم و همچون محتواهای اخیری که در سایت قرار دادیم مباحث بازاریابی را به صورت صوتی هم بشنویم.

مطالعه بفرمایید
مصاحبه رادیویی در خصوص بازاریابی ویدیویی

پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با انواع قیمت گذاری و سیاستهای تعیین قیمت برای کالاها و خدمات این پادکست و فایل صوتی را بشنوید. برای شنیدن این مصاحبه دو لینک در زیر قرار دادیم که در لینک اول با مراجعه به دقیقه 25 می توانید به صورت ویژه این مطلب را بشنوید و در لینک دو از ابتدای فایل شنوا باشید.

بعد از شنیدن این مبحث تجربه خودتان را از قیمت گذاری برای ما در زیر همین مطلب بنویسید. چه در جایگاه مشتری و چه در جایگاه قیمت گذار آیا تجربه مثبت  و منفی داشته اید. خوشحال می شویم تا نظر شما بخوانیم.

برای شنیدن مصاحبه قبلی در خصوص بازاریابی اینترنتی روی لینک بزنید.

 

فایل صوتی بررسی مدل های قیمت گذاری 

فایل صوتی مصاحبه رادیویی در خصوص انواع مدل های قیمت گذاری را از دقیقه 25 شنوا باشید:

http://player.iranseda.ir/timeArchive-player/?VALID=TRUE&ch=19&ti=18:00&d=2023/11/11

پادکست روشهای قیمت گذاری را از ابتدا شنوا باشید: 

http://player.iranseda.ir/timeArchive-player/?VALID=TRUE&t=1&ch=19&ti=18:30&pno=1000&d=11/11/2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.