بررسی آهنگ سیمین غانم در آغاز مراسم اپل wwdc2022

آهنگ سیمین غانم در مراسم wwdc

شرکت اپل هر ساله کنفرانسی را با عنوان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان برگزار می کند که در آن آخرین محصولات و همچنین نرم افزارها و سخت افزارهای خود برگزار می کند تا توسعه دهندگان و یا همان developer  ها با آخرین تغییرات اپل آشنا شوند. کنفرانس wwdc2022  که در تاریخ 16 خرداد 1401 برگزار شد مهمانی خوشایند برای ایرانیان سراسر جهان داشت و آن هم آهنگی از سیمین غانم بود که در آغاز مراسم با ریمیکس گروه Odesza پخش شد و همه را غافلگیر کرد.

وجود فاکتور WOW  در همه نقاط تماس با مشتریان اپل

اپل، به عنوان شرکتی که فاکتور WOW در آن و در همه خدمات و محصولاتش به چشم میخورد همواره در صدد حس تجربه ای متفاوت و لذت بخش برای مشتریان خود بوده و هست. این فاکتور شاید به عنوان یکی از بدعت های استیو جابز بوده و همواره توانسته از آن در جای جای نقاط تماس با مشتریان خود استفاده نماید.

برای آشنایی با این ریمیکس تاریخچه ساخت آن را در این کلیپ کوتاه باهم میبینیم. نکته ای که وجود دارد این است که این گروه این ریمیکس را برای این مراسم نساخته است و از قبل روی آن کار کرده است و اپل آن را برای مراسم انتخاب می کند.

کار انیمشین خود ریمیکس را هم جوانی کره ای به نام ووسانگ کانگ ساخته است.

گروه اودزا به عنوانی یکی از پدیده های موزیک در حال درخشیدن در دنیای موسیقی است.

مطالعه بفرمایید
با بازاریابی رسانه های اجتماعی به برند خود قدرت دهید!

ابراز خرسندی سیمین غانم در خصوص انتخاب آهنگش در مراسم اپل

سیمین غانم در پیج خود در اینستاگرام از انتخاب این آهنگ ابراز خرسندی کرده است و از دست اندرکاران ساخت آن یعنی فریبزر لاچینی و همچنین شاعر آن فرهاد شیبانی تقدیر کرده است.

ریمیکس آهنگ سیب از سیمین غانم توسط گروه اودزا

به گفته گروه اودزا سازنده این ریمیکس:

پنج سال پیش به طور اتفاقی با این آهنگ آشنا شدیم. معنی این آهنگ را نمیدانستیم ولی احساس و قدرتی که در صدای خواننده این اثر بود ما را به این تصمیم رساند که ریمیکس متفاوتی روی آن اجرا کنیم. در دوران قرنطینه کرونا بارها روی آن متمرکز شدیم و ساخت ریمیمکس را شروع کردیم.

اسم اصلی اثر: سیب

خواننده: سیمین غانم

آهنگساز: فریبرز لاچینی

شعر: فرهاد شیبانی

سازنده انیمشین روی ریمیکس اصلی اثر ووسانگ کانگ است.

یکی از رویکردهای اصلی اپل کشف استعدادها است و استفاده از ریمیکس گروه اودزا که هم طبق سیاست همیشگی اپل اجرا شده است. جالب اینکه اسم این اثر از سیمین غانم، “سیب” است که دلیل دیگری برای انتخاب اپل بوده است.

 

در یوتیوب مشاهده نمایید:

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.