دوره دیجیتال مارکتینگ با گواهینامه آکادمی توف ایران – آلمان

دوره دیجیتال مارکتینگ

 

 

بازاریابی اینترنتی و یا همان دیجیتال مارکتینگ علمی است که به گمان بسیاری از کارشناسان و صاحبنظران یکی از پرتقاضاترین شغلهای آینده خواهد بود. شغلی که بدون شک طیف وسیعی از کسب و کارها را شامل می شود چرا که در هر زمینه ای از کسب و کار مبحث فروش و بازاریابی به عنوان موتور محرک آن بنگاه اقتصادی به شمار می آید.

 

در دوره 30 ساعته دیجیتال مارکتینگ هدف ما آموزش پایه ای و همچنین کاربردی این نوع از بازاریابی است.

 

 

مدرس : محسن ارژنگ

مشاور و مجری پروژه های دیجیتال مارکتینگ

مدیر رسانه تجارت الکترونیک ایران

 

 

دوره ای که با سرفصل های زیر آموزش داده خواهد شد:

  • پایه های اصلی دیجیتال مارکتینگ
  • شناخت مشتریان در اینترنت و تحقیقات بازار
  • بازاریابی محتوا  Content Marketing
  • بازاریابی درونگرا و یا بازاریابی ربایشی (جاذبه ای)
  • پیش شرط های بازاریابی درونگرا
  • معرفی ابزارهای عملیاتی بازاریابی اینترنتی همچون صفحه فرود(لندینگ پیج) و تشریح آن از طریق موردهای موفق واقعی در کسب و کارهای داخلی
  • طراحی زیرساختهای سازمانی جهت اجرای استراتژی دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی/ وظایف سازمانی مختلف
  • بازاریابی از طریق موتورهای جستجو  SEM
  • بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و با بررسی موردی نمونه های موفق – سوشیال مدیا مارکتینگ
  • ترفندهای موفقیت در بازاریابی از طریق اینستاگرام و نقش آن در بازاریابی موفق در کسب و کارهای داخلی و تشریح قوانین جدید شامل شدوبن (shadow ban )
  • ترفندهای بازاریابی از طریق تلگرام Telegram
  • ترفندهای موفقیت آمیز بازاریابی از طریق لینکدین
  • معرفی ابزارهای آنالیز و رصد شبکه های اجتماعی همچون hootsuite
  • بازاریابی چریکی آنلاین و بررسی موردی نمونه های موفق این نوع بازاریابی – بازاریابی گوریلی
  • بررسی داستانهای موفق ایرانی و جهانی در کمپینهای دیجیتال مارکتینگ
  • تشریح تبلیغات آنلاین و توضیح کامل دیکشنری دیجیتال مارکتینگ – لغتنامه تخصصی
  • تکنیکهای ایمیل مارکتینگ و خصوصیات آن و نحوه کار با پنل ایمیل مارکتینگ و اتوماسیون بازاریابی و بازاریابی قطره ای
  • تبلیغات گوگل(Google Adwords) – گوگل ادوردز – تبلیغات کلیکی
  • تجزیه و تحلیل توسط گوگل ( Google Analytics ) – نحوه کار با گوگل آنالیتیکس – نحوه آنالیز کسب و کار با گوگل تشخیص بیماری کسب و کار با گوگل
  • نحوه کار با گوگل وب مستر  ( Google Webmaster ) – سرچ کنسول و یا همان گوگل وب مستر
  • تشریح تبلیغات کلیکی (Pay Per Click)
  • تشریح مهندسی تصور در ایده پردازی تبلیغاتی
  • اصول ارتقا وب سایت در موتورهای جستجو SEO، تشریح کامل الگوریتمهای گوگل و میزان اثرگذاری هر کدام
  • تعریف تکنیکهای کلاه مشکی ،کلاه خاکستری و کلاه سفید در سئو
  • سئوی منفی
  • لینک سازی
  • تشریح عصاره لینک Link Juice
  • نقش برندسازی و بازاریابی اینترنتی در موفقیت یک کمپین تبلیغاتی در اینترنت – برندسازی دیجیتال اهرم کاربردی برای توسعه فروش و بازاریابی
  • ایده پردازی و نقش آن در طراحی استراتژی تبلیغات اینترنتی – تشریح روشهای ایده پردازی و نقش آن در ایجاد یک کمپین موفق تبلیغاتی
  • بودجه ریزی عملیاتی در طراحی استراتژی دیجیتال مارکتینگ – انجام پروژه عملیاتی توسط دانشجویان
  • نحوه طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ – عناصر لازم برای ساخت یک کمپین تاثیرگذار – بوم دیجیتال مارکتینگ

 

مطالعه بفرمایید
شبیه سازی کسب و کار اینترنتی با فوتبال

در پایان دوره از سوی آکادمی توف ایران – آلمان گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان اعطاء خواهد شد.

جهت ثبت نام در این دوره که از تاریخ چهارشنبه 26 دیماه آغاز خواهد شد با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

88538720-10

 

 

 

مطلب مرتبط :

برگزاری دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه شریف

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.