کتاب “آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ” چاپ شد!

نویسندگان:
رایان دایس
راس هِنِبری

مترجمان:
محسن ارژنگ
حسین محمدعلی
پریسا اکبریان

مزیت این اثر، رویکرد کاربردی آن بوده و می تواند در حوزه های مختلف دیجیتال مارکتینگ، ابزار مرتبط را به شما معرفی نموده و نحوه استفاده بهینه از آن را آموزش دهد. یکی از نکات مهم که از جانب نویسنده نیز در مقدمه بیان شده، یادآوری این نکته است که دیجیتال مارکتینگ مهمتر از آن که گرایشی دیجیتالی باشد فرآیندی از نوع بازاریابی است، بنابراین برای فهم بهتر آن می بایست دید صحیحی نسبت به مقوله بازاریابی داشت و از اینرو هر زمان که شروع به مطالعه این کتاب نمایید به تدریج دیدگاه شما نسبت به بازاریابی به شیوه مدرن متحول خواهد شد.
امید است تا بواسطه مطالعه این اثر و بکارگیری روش های بدیع آن، میزان اثربخشی فرآیندهای بازاریابی شما به شیوه دیجیتالی ارتقاء یابد.

 

جهت شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ با تایید اداره آموزش عالی کشور امارات برای مهاجرت و کار در خارج از کشور روی لینک زیر کلیک نمایید. 

دوره دیجیتال مارکتینگ (دوره بازارسازی و بازاریابی دیجیتال) 

کتاب آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ

امروزه یادگیری دیجیتال مارکتینگ به دلیل وسعت قلمرو و تاثیر چشمگیری که بر توسعه کسب و کارها دارد نه به عنوان یک آموزش جانبی بلکه به یک ضرورت تبدیل شده است.
در عین حال خلاء وجود منبعی کاربردی که بدون پرداختن صِرف به تئوریها، راهکارهای عملیاتی را بیان نماید کاملا احساس می شود.
ویژگی اصلی این کتاب، رویکرد عملگرایانه آن بوده و به گونه ای طراحی شده که نسبت به سوالی که در ذهن شما ایجاد شده، قادر خواهید بود با مراجعه به همان بخش راه حل عملیاتی را کسب نموده و در کسب و کار خود اجرایی نمایید.
برای مثال آنجا که در خصوص روشهای خلاقانه تولید محتوا صحبت می شود، در 57 راهکار عملیاتی شما را با روشهایی آشنا می کند که می توانید از همین امروز با برنامه ریزی مشخص، شروع به اجرایی کردن آن نمایید و یا در فصلی دیگر که در خصوص کمپین ها بحث می شود، مسیر اصولی طراحی و اجرای کمپین را به طور کامل تشریح کرده و با بررسی موردی برندهای شناخته شده الگویی مشخص را در اختیار شما قرار می دهد.
این کتاب با ویژگی تشریح ساده و گام به گام، می تواند هم برای متخصصین این حوزه و هم برای افرادی که قصد ورود به دنیای جذاب دیجیتال مارکتینگ را دارند مفید و موثر باشد.

تبریک می‌گوییم! شما با خرید این کتاب، گام بزرگی در زمینه ایجاد ارتباط هدفمند با مشتریان بالقوه(درگیری با مخاطب)، ایجاد سرنخ های فروش و افزایش فروش، با کمک دیجیتال مارکتینگ، برای خود و مجموعه تان برداشته اید.

این کتاب برای هر فردی که به تازگی کسب و کار جدیدی را آغاز کرده است و یا به دنبال ارتقای کسب و کار آنلاین فعلی خود می‌باشد، سرشار از راهکارهای کلیدی است.
همچنین، اگر به دنبال بهبود مهارت‌های بازاریابی دیجیتالی خود و همگام شدن با جدیدترین روش‌ها و منابع این حوزه از بازاریابی هستید، به سراغ کتاب مناسبی آمده‌اید.
بدون شک، استفاده از روشهای بازاریابی دیجیتالی در کسب و کارها در سطح جهان به سرعت در حال افزایش است. برنامه‌ها و ابزارها بطور مداوم بهبود پیدا می‌کنند. مقالات گوناگون روش و گرایشی جدید در بازاریابی را برای هفته‌ای مناسب و همان روش را برای هفته‌ای دیگر بی‌فایده می‌دانند. بنابراین چگونه می‌توان از قدیمی شدن کتابی در زمینه بازاریابی دیجیتال، حتی پیش از خشک شدن جوهر آن اجتناب کرد؟!

پاسخ ساده است، امروزه، بازاریابی دیجیتالی بیش از آنکه درمورد فضای دیجیتال باشد، درباره بازاریابی است.
یقینا اینترنت در هر صنعتی نفوذ کرده است، از خرده فروشی لباس تا خدمات تاکسی؛ اما در طول زمان، اصولی بنیادین به عنوان عناصر اصلی بازاریابی هر شرکتی در دنیای دیجیتال ظاهر شده‌اند. همانطور که در این کتاب خواهید دید، این اصولِ کاربردی بازاریابی دیجیتالی که در عین حال فارغ از بحث زمان هستند، ثابت باقی مانده‌اند.

 

درباره کتاب آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ

هیچ چیز جادویی و خاصی در رابطه با اجرای صحیح بازاریابی دیجیتالی وجود ندارد و همچنین برای موفقیت در این حوزه نیازی نیست تا فردی متخصص باشید. اگر محصول یا خدمتی را ارائه کنید که بازار به دنبال آن باشد، با استفاده از روش‌هایی که در این کتاب می‌آموزید، می‌توانید به موفقیت دست یابید.
آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ، ارائه کننده جدیدترین و جذاب‌ترین روش‌های بازاریابی یا دیجیتالی نمی‌باشد. بلکه این کتاب اصول اساسی مانند بازاریابی محتوا، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی را پوشش می‌دهد که همواره در زمره مهمترین اهداف کسب و کارها قرار دارند. این اهداف شامل بدست‌آوری سرنخ‌های جدید و مشتریان، کسب درآمد از سرنخ‌ها و مشتریانی که در حال حاضر دارید و همچنین ایجاد جوامعی از سفیران و طرفداران برند است.

تیم متخصص بازاریابی محتوا

فرضیات

وقتی این کتاب را نوشتیم، چند مورد را درباره شما فرض گرفتیم:
• شما محصولی عالی دارید: به خاطر داشته باشید که حتی درخشان‌ترین بازاریابان نیز نمی‌توانند یک محصول یا خدمت ضعیف را درطی مدت طولانی به فروش برسانند. این مورد به صورت ویژه در فضای دیجیتالی خود را بیشتر آشکار می کند، جاییکه، نظرات در چشم برهم زدنی توانایی انتشار در کل جهان را دارند.

• شما بیش از اندازه متخصص نیستید: بازاریابی دیجیتال می‌تواند به اندازه‌ای که شما می‌خواهید تخصصی باشد. اگر بخواهید می‌توانید چگونگی کار یک سرور و یا نوشتن یک کد PHP را بیاموزید. اگرچه برای موفقیت در شاخه بازاریابی، شما به فهم بازاریابی احتیاج دارید و نه نوشتن کدها. به راحتی بخش فنی را به کسی بسپارید که توانایی درک کدها را دارد اما بازاریابی را خیر.

• شما فردی اجرایی هستید و قابلیت هماهنگی با شرایط جدید را دارید: به منظور دستیابی به نتایج، باید بر اساس دانشی که بدست می‌آورید عمل کنید. برخلاف بازاریابی تلویزیونی، رادیویی و مکتوب، بازاریابی دیجیتالی می‌تواند تنها در طی چند دقیقه از ایده به اجرا تبدیل شود و به دلیل اینکه کمپین‌های بازاریابی شما به صورت دیجیتالی هستند، می‌توانید به سرعت به صورت مجازی هرکاری که انجام می‌دهید را تغییر دهید.

machine-learning

 

 

مسیریابی در این کتاب

در این کتاب، ضرورتی وجود ندارد تا از فصل 1 شروع به خواندن کرده و به ترتیب جلو بروید. هر بخش از این کتاب مستقل است. بنابراین هر زمان که به اجرای قسمتهای مختلف کمپین‌های بازاریابی خود نیاز داشتید به آن بخش مراجعه کنید. با این وجود، اگر زمان کافی در اختیار دارید، توصیه می کنیم که کتاب را به طور کامل مطالعه کنید.

اگر در تلاش هستید تا از تلاش‌های خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ به نتیجه برسید و یا اگر در این حوزه تازه‌ وارد هستید، بخش 1 کتاب را با دقت مطاعه کنید تا اطمینان یابید که روش‌های بازاریابی مورد استفاده‌ شما بر روی اهداف کسب ‌و‌ کارتان تاثیر مثبتی دارند. در بخش 2، به بررسی بازاریابی محتوایی می‌پردازیم، یک اصل بنیادی که بر روی هر کمپین بازاریابی دیجیتالی که در صدد اجرای آن هستید تاثیرگذار است. اگر به دنبال ایجاد ترافیک بیشتر برای وب سایتتان هستید، به بخش 3 رفته تا دیدگاه‌هایی را در زمینه جستجو و بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات دیجیتالی مشاهده کنید. در بخش 4، ارزیابی و بهینه‌سازی کمپین‌های بازاریابی دیجیتالی را خواهید آموخت. در بخش 5، به شما نشان خواهیم داد که چگونه از 10 اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتالی اجتناب کنید تا در مسیر موفقیت باقی بمانید. همچنین درباره مهمترین مهارت‌ها در زمینه بازاریابی دیجیتالی و ابزارهای مورد نیاز برای اجرای کمپین‌های بازاریابی دیجیتال، خواهید آموخت.
اگر با مورد خاصی مواجه شدید، در قسمت فهرست جستجو کنید تا دقیقا بخشی که می‌تواند مشکل شما را حل کند بیابید.
تقدیم به شما برای دستیابی به موفقیت در مسیر بازاریابی دیجیتالی!

انتشارات:

نشر دیباگران تهران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.