مشاوره هویت برند و تولید محتوا و مشاوره دیجیتال مارکتینگ
هایپرزی
مشاوره برندسازی و مشاوره دیجیتال مارکتینگ هایپرزی به عنوان یک فروشگاه اینترنتی در زمینه لوازم تحریر و اسباب بازی با وجه تسمیه هایپر مارکتی برای نسل Z و یا همان قشر کودک و نوجوان برندی بود که از مرحله نامگذاری تا مشاوره هویت برند و مشاوره دیجیتال مارکتینگ در دستور کار آژانس قرار گرفت. فروشگاهی اینترنتی که توجه عمده خود را بر کودکان و قشر نوجوان و تینیجر قرار می دهد.
یکی از شاخصه های این برند به جهت شخصیت برند در نظر گرفتن ذائقه این قشر بود و به همین دلیل رنگبندی و همچنین حال و هوای برند منطبق بر علایق مخاطب هدف مورد توجه قرار گرفت.