طراحی سایت، برندسازی، دیجیتال مارکتینگ، هویت بصری و نام گذاری

طراحی سایت، برندسازی، دیجیتال مارکتینگ، هویت بصری و نام گذاری

ترنجین Toranjin

مجموعه ترنجین Toranjin به عنوان یک شرکت بین المللی در زمینه عرضه محصولات ایرانی در کشور انگلستان مشغول به فعالیت می باشد. از نخستین روزهای شکل گیری این مجموعه همفکری با بنیانگذار این مجموعه به جهت تاسیس این برند در دستور کار قرار گرفت. فعالیت هایی که در این زمینه انجام شد در خصوص نامگذاری برند، هویت سازی برند، جایگاه یابی برند، طراحی سایت و همچنین فعالیتهای مرتبط با دیجیتال مارکتینگ ترنجین انجام شد. این برند هم اکنون به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه های عرضه کننده صنایع دستی، محصولات غذایی و محصولات هنری ایران در لندن فعال می باشد.

فعالیت های انجام شده:

  • نامگذاری
  • هویت بصری
  • طراحی لوگو
  • شعار
  • طراحی سایت
  • تولید محتوای  انگلیسی و سئو شده
  • بررسی رقبای بازار و تحقیقات بازار 
  • بارگزاری محصولات در سایت بر اساس سئو
  • دیجیتال مارکتینگ
  • لیستینگ در گوگل شاپینگ
  • مدیریت اکانت گوگل ادز
  • مدیریت ابزارهای آنالیز و رصد و پایش
  • مشاوره بازاریابی دیجیتال
  • مشاوره توسعه کسب و کار
ورود به سایت ترنجین
طراحی لوگو بر اساس نسبت طلایی

طراحی لوگو بر اساس نسبت طلایی

طراحی لوگوی ترنجین با اقتباس از دو المان ترنج و همچنین سرستون های بناهای دوران ساسانیان طراحی شده است.

از سوی دیگر این لوگو نمایانگر حرف T  به عنوان اولین حرف از کلمه Toranjin انتخاب شده است.

رنگبندی سازمانی نیز بر اساس یکی از رنگهای اصلی و شاخص ایرانی انتخاب شده است.

طراحی لوگوی ترنجین با رعایت نسبت طلایی Golden Ratio اجرا شده است. این نسبت توسط دانشمند ایتالیایی فیبوناچی کشف شده است که یکی از شاخص های زیبایی شناسی در طراحی است که امروزه در بسیاری از طراحی ها از جمله طراحی خودرو، طراحی لوگو و … مورد استفاده قرار می گیرد. 

جهت راه اندازی و مشاوره توسعه کسب و کار خود با ما در تماس باشید: