گفتگوی رادیو اقتصاد در خصوص کسب و کارهای دیجیتال

کسب و کار دیجیتال

 

امروزه کسب و کارهای دیجیتال به عنوان موتور پیشران اقتصادهای برتر جهان نقش بی بدیلی را ایفا می کنند و توجه به راه اندازی کسب و کارهای دیجیتال مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گرفته است. با این وجود راه اندازی استارت آپ ها مسیری پر فراز و نشیب است و همین موضوع باعث شکست بسیاری از آنها در سالهای اول می شود. در این بین کسب و کارهایی که تاب آوری Resilience بالایی داشته و بتوانند مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند می توانند به آینده درخشان خود امیدوار باشند.

نقشه راه کسب و کارهای اینترنتی

رادیو اقتصاد در برنامه شب آفتابی هر هفته با حضور کارآفرینان و کارشناسان این حوزه به بررسی کسب و کارهای اینترنتی می پردازد تا نقشه راهی برای علاقمندان این حوزه ترسیم نماید.

در جدیدترین برنامه شب آفتابی که با حضور جناب آقای مجمد جواد دهقان اشک زری  کارآفرین و جناب آقای محسن ارژنگ مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ EBmedia  برگزار شد مسیر راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و نقش آن در توسعه صادرات مورد بررسی قرار گرفت.

انواع روشهای بازاریابی دیجیتال برای صادرات و فروش محصولات در فضای بین الملل

انواع کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ که در فضای دیجیتال با گرایش صادرات می توان روی آن تمرکز نمود مورد بحث قرار گرفت که از جمله می توان به روشهای زیر اشاره نمود:

مطالعه بفرمایید
نابغه فروشتبال

 

  • روش FBA AMAZON
  • روش Drop Shipping
  • روش Affiliated Marketing  و یا همکاری در فروش

 

در خصوص هر کدام از روشهای فوق الذکر دوره های مجزای آموزشی را طراحی نموده ایم که برای ثبت نام در آنها می توانید به ما پیام دهید. به لینک زیر مراجعه نمایید و درخواست دوره آموزشی خود را مطرح نمایید:

دوره ورود به بازارهای جهانی با استفاده از سایت های آمازون و علی بابا

 

گفتگوی رادیو اقتصاد را شنوا باشید

 

برای شنیدن این برنامه روی لینک زیر کلیک نمایید. توجه کنید تا آخر برنامه را بشنوید چرا که نکات مهم در اواسط و آخر برنامه گفته می شود. نظر خود را در پایین همین مطلب برای ما کامنت کنید.

گفتگوی رادیو اقتصاد در خصوص کسب و کارهای دیجیتال و نقش آن در توسعه صادرات 

 

جهت مشاوره در خصوص راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی لینک زیر را کلیک نمایید.

مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.