کارگاه هوش مصنوعی با رویکرد سئو با همکاری مرکز رشد دانشگاه الزهرا، مجموعه کارمانا و آژانس دیجیتال مارکتینگ EBmedia و با برگزاری توسط مجموعه گپ و گفت در تاریخ 5 آذرماه سال 1402 به صورت حضوری در دانشگاه الزهرا برگزار می گردد.
در این دوره عناوین زیر مورد بحث و بررسی قرار میگیرد و با رویکرد عملی و اجرای در لحظه تکنیکها آموزش داده خواهد شد:
- تعریف هوش مصنوعی و کاربردها
- نحوه استفاه ازChatGPT
- کاربرد ChatGPT و استفاده از آن در تولید محتوا بر اساس اصول سئو
- مروری بر سئو
در این دوره تعریف هوش مصنوعی و کارکردهای آن وجوه مختلف بررسی میگردد.
بازاریابی نسل پنجم مرود ارزیابی قرار گرفته و فرصتهای موجود در این عرصه بررسی می شود. رویکرد برندها در اتخاذ راهکارهای هوش مصنوعی در توسعه کسب و کار زیر ذره بین قرار میگیرد.
در ادامه اصول سئو تدریس خواهد شد.
برای شرکت در این دوره با شماره درج شده در پوستر و همچنین سایت مجموعه گپ و گفت در ارتباط باشید.