کارگاه استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی با رویکرد سئو

 

 

کارگاه هوش مصنوعی با رویکرد سئو با همکاری مرکز رشد دانشگاه الزهرا، مجموعه کارمانا و آژانس دیجیتال مارکتینگ EBmedia  و با برگزاری توسط مجموعه گپ و گفت در تاریخ 5 آذرماه سال 1402  به صورت حضوری در دانشگاه الزهرا برگزار می گردد.

 در این دوره عناوین زیر مورد بحث و بررسی قرار میگیرد و با رویکرد عملی و اجرای در لحظه تکنیکها آموزش داده خواهد شد:

  • تعریف هوش مصنوعی و کاربردها
  • نحوه استفاه ازChatGPT
  • کاربرد ChatGPT و استفاده از آن در تولید محتوا بر اساس اصول سئو
  • مروری بر سئو

در این دوره تعریف هوش مصنوعی و کارکردهای آن وجوه مختلف بررسی میگردد.

مطالعه بفرمایید
کمپینهای برتر دیجیتال مارکتینگ در سال 2018 برای روز ولنتاین

بازاریابی نسل پنجم مرود ارزیابی قرار گرفته و فرصتهای موجود در این عرصه بررسی می شود. رویکرد برندها در اتخاذ راهکارهای هوش مصنوعی در توسعه کسب و کار زیر ذره بین قرار میگیرد.

در ادامه اصول سئو تدریس خواهد شد.

برای شرکت در این دوره با شماره درج شده در پوستر و همچنین سایت مجموعه گپ و گفت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.