طرح راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی با حمایت رسانه تجارت الکترونیک ایران

طرح راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی  

 

رسانه تجارت الکترونیک ایران برای اولین بار در جهت فرهنگ سازی کارآفرینی اینترنتی در ایران اقدام به آغاز طرح راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی نموده است. در این طرح آموزش، مشاوره و طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی به طور همزمان اجرا می گردد.

پکیج آموزشی 0 تا 100 کسب و کار اینترنتی + مشاوره + طراحی وبسایت (دامنه و هاست رایگان) + ایجاد بمب خبری در این طرح به شما عزیزان اعطاء خواهد شد.

شما ابتدا پکیج 0 تا 100 کسب و کار اینترنتی را مشاهده نموده که در قالب 4 دی وی دی از ایده پردازی تا برندسازی کسب و کار اینترنتی فرا خواهید گرفت در دی وی دی 1 فرا خواهید گرفت که راجع به چه ایده ای فعالیت کنید؟ چه ایده ای می تواند راهکار مناسبی برای ورود شما به این بازار باشد؟ در دی وی دی 2 شما با انواع کسب و کار اینترنتی آشنا شده و اینکه چه طبقه بندی در تجارت الکترونیک هم راستا با ایده شما در حوزه کسب و کار اینترنتی است؟ با انواع بازاریابی اینترنتی آشنا شده و می توانید راهکار نفوذ در بازار را انتخاب نمایید.

در دی وی دی 3 شما با راهکارهای افزایش بازدید، معماری سایت و  تکنیکهای افزایش فروش در وبسایت آشنا خواهید شد. در دی وی دی پایانی با راهکارهای بازاریابی چریکی در کسب و کار اینترنتی آشنا می شوید.

طرح راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

پس از مشاهده این پکیج جلسه مشاوره ای برای شما عزیزان در محل دفتر رسانه تجارت الکترونیک ایران تشکیل شده و به نهایی کردن ایده شما و همچنین تصمیم گیری راجع به نحوه شروع و طراحی وبسایت شما اختصاص داده خواهد شد. پس از این جلسه طراحی سایت شما شروع شده و ظرف مدت 15 روز سایت شما طراحی و به شما تحویل داده خواهد شد.

در این طرح ظرف مدت 20 روز شما می توانید با آگاهی و دانش کافی و همچنین در اختیار داشتن ابزارهای لازم وارد این حوزه از کسب و کار شده و کسب و کار شخصی خود را آغاز نمایید.

پس از شروع به کار سایت مصاحبه ای اختصاصی با مدیر وبسایت در رسانه تجارت الکترونیک ایران منتشر و به آگاهی مخاطبین خواهد رسید.

این طرح حتی برای بنگاه های اقتصادی و شرکتهای فعال که قصد تغییر فضای کسب و کار خود از سنتی به مدرن را دارند کارساز می باشد.

اجرای این طرح شامل آموزش، مشاوره کسب و کار و طراحی مدل کسب و کار، طراحی سایت (دامنه و هاست رایگان) و درج خبر راه اندازی سایت در رسانه تجارت الکترونیک ایران و مصاحبه با مدیر وبسایت و اطلاع رسانی به  150000 عضو این رسانه خواهد بود.

با شرکت در این طرح عملا هم کسب و کار خود را راه اندازی نموده اید و هم گام اول در بازاریابی اینترنتی و ایجاد بمب خبری را برای شما ایجاد کرده ایم.
 

مطالعه بفرمایید
دو بازیگر اصلی در صنعت چرم که به برندسازی مجدد نیاز دارند!

برای شرکت در این طرح در خبرنامه ما عضو شده و سپس با شماره های 22824835 و یا 09352318227 تماس حاصل فرمایید.

آدرس کانال ما در تلگرام : ebmedia@

آدرس ما در اینستاگرام: ebmedia.ir

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “طرح راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی با حمایت رسانه تجارت الکترونیک ایران

  1. ترجمان says:

    سلام

    من مدتی هست که که به دنبال کسب درآمد از تلگرام و اینستاگرام و شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و گوگل پلاس و توییتر ولینکدین و پینترست و …. هستم ولی تا کنون موفق نشدم. در ضمن بسیاری از فایلهای دانلودی آموزشی که در اینترنت به فروش میرسد نیز در این زمینه ها خریداری کردم که هیچ فایدهای نداشتند و فقط پولم به هدر رفته است .از شما خواهشمندم در صورت امکان کلاسهای حضوری در این مورد برگزار فرمایید.

    ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.