دوره تحول دیجیتال – آموزش سازمانی شرکت ایرانسل

آموزش درون سازمانی دوره تحول دیجیتال

شرکت ایرانسل

دوره تحول دیجیتال برای مدیران شعب سراسر کشور شرکت ایرانسل برگزار شد. این دوره در 3 دوره مجزا برگزار گردید. امروزه با توجه به تغییر ساختارهای کسب و کار، اهمیت پیاده سازی تحول دیجیتال بیش از پیش آشکار شده است و شرکتهای پیشرو در صدد ایجاد زیرساختها و همچنین زمینه سازی جهت تغییر پارادایم مدیریتی خود بر اساس تحولات دیجیتال هستند.

آموزش سازمانی دوره تحول دیجیتال:

  • استراتژی تحول دیجیتال
  • سهم تجربه مشتری در تحول دیجیتال و نقش آن در افزایش فروش
  • بررسی سهم تجربه کارکنان سازمان در مواجهه با استراتژی تحول دیجیتال
  • بررسی رابطه تحول دیجیتال و مدیریت فرآیند
  • تحول دیجیتال و خدمات پس از فروش
  • عادات تیم های موفق در تحول دیجیتال
  • بررسی نمونه های موفق تحول دیجیتال از برندهای مختلف
  • نقش تحول دیجیتال در خرده فروشی
  • بررسی فرآیند تحول دیجیتال در برندهای اپراتور موبایل در جهان
  • نقش بازاریابی داده محور در تحول دیجیتالی سازمانها
ورود به سایت ایرانسل

 

 

دوره آموزشی توانمند سازی مدیران برای تحول دیجیتال:

تحول دیجیتال بیش از آنکه استفاده از ابزارهای دیجیتال باشد تغییر نگرش مدیران جهت تغییر زیرساختهای کسب و کار می باشد. در این تغییر نگرش به تجربه ثابت شده است که گاهی اوقات مدل درآمدی شرکت نیز دستخوش تغییر می شود. برای مثال یکی از کسب و کارهای پیشرو که توانست به خوبی زیرساختهای خود را به سمت تحول دیجیتال تغییر دهد شرکت نتفلیکس بود که با تغییر پارادایم تحول دیجیتال را در عمل پیاده سازی نمود. در این دوره با بررسی فعالیت اپراتورهای داخلی و خارجی راهکارهای آینده سازمان نیز مورد بررسی قرار گرفت. ایرانسل به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه همسویی با تحولات جهانی در زمینه کسب و کار جهت توانمند سازی مدیران در جهت حرکت به سمت تحول دیجیتال دوره تحول دیجیتال را برگزار نمود. این دوره توسط محسن ارژنگ مدرس رسانه تجارت الکترونیک ایران و با هماهنگی مجتمع فنی تهران برگزار شد.

برگزاری دوره های تخصصی مدیریت، کسب و کار و IT