دوره آموزش سازمانی دیجیتال مارکتینگ و سئو

دوره های آموزش سازمانی دیجیتال مارکتینگ و سئو

دوره آموزش سازمانی دیجیتال مارکتینگ و سئو – برند اسنوا و دوو

دوره آموزش سازمانی بازاریابی دیجیتال و دوره آموزش سازمانی سئو برای مدیران و کارشناسان فروش گروه صنعتی انتخاب و برندهای زیر مجموعه آن یعنی اسنوا و دوو Daewoo  برگزار شد. این دوره در مدت یکماه برگزار شد و طی چند دوره متعدد و در زمانبندی متفاوت تدریس شد.

در دوره دیجیتال مارکتینگ با گرایش بازار لوازم خانگی مطالب مطرح شد. با استفاده از بنچ مارک و بررسی تطبیقی برندهای رقیب بین المللی موارد تدریس شد و با بررسی سایت اسنوا و دوو نکات و نقاط ضعف و قدرت در بازاریابی دیجیتال و سئو مورد توجه قرار گرفت.

دوره آموزش سازمانی دیجیتال مارکتینگ و سئو:

  • ارکان دیجیتال مارکتینگ
  • استراتژی محتوا
  • برندسازی دیجیتال
  • ایده های تولید محتوا
  • ایمیل مارکتینگ
  • تکنیک های بازاریابی شبکه های اجتماعی (اینستاگرام و لینکدین)
  • اصول سئو
  • سئو محتوا
  • سئو آف پیج SEO Off-page
  • سئو آن پیج SEO On-page
  • لینک سازی
  • الگوریتمهای گوگل
  • سئو منفی
  • سئو کلاه سفید
  • سئو کلا خاکستری
  • مفاهیم ایندکس
  • ابزارهای آنالیز (گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول و تگ منیجر)

دوره آموزش سازمانی دیجیتال مارکتینگ و سئو (بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو)

دوره های آموزشی کسب و کار و مدیریت

در دوره های آموزشی شرکتها و سازمان های بزرگ ما درصدد ایجاد یک بررسی تطبیقی و ارائه راهکار هستیم. یعنی صرفا آموزش مطرح نیست در واقع آموزش، توانمندسازی و مشاوره در خلال تدریس مطرح می شود. در دوره های آموزشی شرکت کنندگان دوره با تکالیف عملی دریافت بهتر و عملیاتی از کلاس خواهند داشت. تمرینهای در کلاس و همچنین سوالات مرتبط با بازاریابی واقعی و مثالهای عملیاتی حس بهتری را در کلاس ایجاد می کنند و این همان چالشی است که همیشه در کلاسها ایجاد می کنیم تا حس درگیری دانشجویان با مدرس بیشتر شود. جهت شرکت در دوره های سازمانی در زمینه مدیریت و کسب و کار اینجا را کلیک نمایید.

برگزاری دوره های آموزشی کسب و کار و مدیریت