برگزاری دوره آموزشی برندسازی در مجتمع پتروشیمی خراسان

دوره برندسازی

برندسازی چیست؟

شاید در نگاه اول آن چیزی که از برند سراغ داریم با آن چیزی که در واقع وجود دارد متفاوت باشد. همیشه صاحبان کالا درصدد آن هستند که تمایز خود را از بقیه رقبا متمایز نمایند و در این بین آن چیزی که شاید به ذهنشان برسد تنها المانها و عناصر ظاهری کالاو یا خدمت خود باشد در صورتیکه برند چیزی فراتر از لوگو است.

برای برندسازی که معمولا فعالیتی چندرشته ای است از بحث تحقیقات بازار تا جامعه شناسی بازار هدف و اندازه گیری علایق و سلایق مشتری تا بحث طراحی و هویت بصری می بایست مورد توجه قرار گیرد. بطور کلی کلیه نقاط تماس مشتری با سازمان شما می بایست مورد بررسی قرار گرفته تا هویتی درست و البته یکپارچه به ذهن مشتری برسد.

یکی از دلایلی که مشتریان به سراغ برندسازی می آیند تبدیل شدن بازار انحصاری به بازار رقابتی است. جاییکه صاحب برند درصدد آنست که تلاش و زحمت خود برای تولید کالا و ارائه خدمات را از بقیه رقبا متمایز جلوه دهد و به قولی رد پا و یا امضای کار خود را در بازار حک نماید. به گونه ای که اگر مشتری جایی با انتخابهای متفاوتی روبرو بود به جهت آنکه برند جایگاهی را در ذهن او باز کرده بدون کوچکترین شک و شبهه ای انتخاب را برای مشتری آسان نماید و کالای خودش را به عنوان اولین انتخاب مشتری در ذهن و قلبش قرار دهد. 

در بازار رقابتی که آینده محتوم همه کسب و کارها حتی از نوع دولتی آنست توجه به برندسازی موضوعی حائز اهمیت جلوه می کند. در بازار رقابتی حتی شرکتهای دولتی نیز که در بسیاری از زمینه ها یکه تاز میدان هستند برای حفظ و بقای خود می بایست برندسازی سرلوحه کار خود قرار دهند.

در همین راستا دوره آموزشی برندسازی را این بار در مجتمع پتروشیمی خراسان به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع های پتروشیمی کشور برگزار نمودیم.

مطالب زیر در دو روز متوالی به کارشناسان و مدیران این مجتمع آموزش داده شد.

مفهوم برند 

استراتژی برند

هویت برند

تصویر برند

اندازه گیری آگاهی از برند

نمونه های موفق برندسازی در ایران و جهان

برندسازی و تبلیغات و ….

برای شرکت در دوره های آموزشی ما با مجموعه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.