راه اندازی کسب و کار اینترنتی با ebmedia

ebmedia
برای افزایش اطلاعات شما علاقمندان عزیز که با تماسهای خود من را به اشتیاق می اندازید تا بیشتر و بیشتر از تکنیکهای موثر در کسب و کار اینترنتی برایتان بنویسم این هفته نیز تکنیکی جدید را پیشکش می کنم.
در این بخش برایتان بخش هایی از دوره تخصصی راه اندازی کسب و کار اینترنتی را می آورم که با رعایت آنها می توانید به این موضوع امیدوار باشید که تجارت اینترنتی با رعایت نکاتی ظریف می تواند منبع قابل توجهی از درآمد را برایتان به ارمغان آورد.
درآمدی که ناشی از خلاقیت شماست و با کمترین سرمایه می تواند تجارت شما را به یکی از برندهای معروف تبدیل کند.
در بررسی درآمدهای مختلف میتوان ۲ نوع درآمد را از هم تفکیک کرد که به درآمد فعال و درآمد غیرفعال تقسیم میشود.
درآمد فعال درآمدی است که شما به میزان زمانی که صرف می کنید درآمد کسب می کنید در عین حال درآمد غیر فعال درآمدی است که میزان درآمد شما به میزان زمانی که برای تجارت خود می گذارید وابسته نیست بلکه خلاقیت شما میزان آن را تعیین می کند. از این دست از درآمدها می توان به حق تالیف یا حق اختراع اشاره کرد که شما با ایجاد یک ایده و محصول از درآمد مادام العمر آن بهره می برید. نکته جالب توجه در کسب و کار اینترنتی اینست که درآمد غیر فعال شما به طرز غیر قابل باوری افزایش می یابد.

میزان بازدید و به تبع آن میزان فروش سایت خود را افزایش دهید
1. از روانشناسی معکوس استفاده کنید. به افراد بگویید بر روی این تبلیغ یا لینک کلیک نکنید. مثلا : ” اگر به اندازه کافی پول دارید اصلاً روی این لینک کلیک نکنید! ”

1. کلمات مورد استفاده در متن تبلیغات را تا جای ممکن جذاب و جالب انتخاب کنید.از کلماتی مانند ، بی پایان ، قدرتمند، گرم ، داغ داغ و … استفاده کنید. کلمات شما باید مرتبط و هم آوا با نوع محصولی باشند که تبلیغ میکنید.

1. در متن تبلیغ حتما به تخفیف ویژه اشاره داشته باشید.مردم همیشه به دنبال خریدهای خوب و مناسب اند. مثلا یک تخفیف درصدی ، ریالی ، کالای رایگان و دادن هدیه گزینه های مناسبی به نظر میرسند.
2. از نتایج نظر خواهی در متن تبلیغ استفاده کنید. این کار به مردم اطمینان میدهد که پول یا وقت خود را هدر نمی دهند. این نتایج باید به اندازه کافی روشن و مکفی باشند تا شخص به اصل مطلب و هدف تبلیغ به خوبی پی ببرد.
۰۵ بهتر است از تصویر یک شخص معروف یا مورد احترام استفاده کنید. بسیاری از مردم به واسطه اطمینان یا احترامی که برای یک شخص قائل اند بر روی تبلیغات کلیک میکنند. البته کسب اجازه از صاحب عکس لازم است.

مطالعه بفرمایید
انسان خلاق انسانی تنبل و راحت طلب است

۰۶ تضمین و خدمات پشتیبانی عالی را در تبلیغ مورد توجه قرار دهید. مثلا ، بازگشت پول در چند روز ، تست رایگان نرم افزار یا پرداخت خسارت در صورت هر گونه مشکل و … . این کار باعث افزایش علاقه کاربر و احساس راحتی وی می شود.

1. به مردم بگویید که بر روی تبلیغ یا گزینه مورد نظر کلیک کنند. بسیاری از تازه واردهای دنیای اینترنت نمی دانند که باید بر روی چیزی کلیک کنند. میتوانید عبارت ” اینجا را کلیک کنید ” را اضافه کنید.

۰۷ شانس امتحان محصول یا خدمات را برای کاربر فراهم کنید. این به کاربران میگوید که آنها در صورت کلیک بر روی تبلیغ شما هیچ خطری نکرده اند و همچنین هیچ الزام یا بایدی برای آنها ایجاد نمی شود.
۰۸ مزیت های مهم محصول ، سرویس یا سایت خود را برای افراد بیان کنید. این می تواند شامل گزینه هایی مثل : روش های موفق پول درآوردن ، کاهش وزن ، افزایش قدرت و انرژی ، صرفه جویی در هزینه ها ،استفاده سودمند از زمان و … باشد.

۰۹ در تبلیغ خود ، یک محصول یا سرویس رایگان را نیز پیشنهاد کنید. مردم عاشق چیزهای رایگان هستند. البته محصولی که ارائه میکنید باید مرتبط با علاقه و هدف بازدید کننده شما باشد. واضح است که در صورت جالب بودن پیشنهاد شما ، تعداد کلیک ها هم بالا می رود.

برای شرکت در دوره تخصصی راه اندازی کسب و کار اینترنتی ایمیل خود را به شماره ۰۹۱۲۸۲۱۶۱۴۶ ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.