گزارش بزرگترین رویداد برند و تبلیغات در ایران

IMG_8278

اندی رایس- آلن استیونس- جف رام- دیوید برانان- جرم جوزف- آید اینستون- سپهر تاروردیان- محمد راسخ (دبیرکل اتاق بازرگانی و صنایع معادن تهران)- پیتر سیلوستر – محسن ارژنگ
گزارش بزرگترین رویداد برند و تبلیغات
محسن ارژنگ
۱۸ و ۱۹ آبان ماه کنفرانسی در تهران برگزار شد که به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای در حوزه تبلیغات و برندینگ محسوب می شد. اعتباری که بواسطه سطح سخنرانان و مدعوین آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود.
نکات مطرح شده در این کنفرانس جدا از اینکه نگرش جدیدی را نسبت به موضوع برندینگ و تبلیغات داشت توانست تا ثیر درگیری احساس در تبلیغات در میزان اثرگذاری آن بر مشتری را به خوبی موشکافی کند.
سخنرانان این کنفرانس به ترتیب عبارت بودند از دیوید برانان David Brennan متخصص و نابغه تبلیغات پر مخاطب تلویزیونی و برنده ۱۶ جایزه مرتبط‏ ‏ْ, نویسنده ۲ کتاب مطرح “ارتباطات تلویزیونی” و “ملت دیجیتال”
مدیر کل تحقیقات و استراتژی موسسه “Thinkbox” , متخصص در تحقیقات اثر بخشی تبلیغات تلویزیونی بر گروه های متفاوت مخاطبین , برنده “جایزه چند رسانه ای اروپا” برای تولید بهترین تبلیغ تلویزیونی تعاملی در سال
پیتر سیلوستر Peter Sylvester قائم مقام بزرگ ترین گروه موتور سیکلت سازی جهان “Harley Davidson” , مدیر کل اسبق فروش و بازاریابی کمپانیهای خودروسازی “BMW” و “Rover”
مدیر عامل موسسه جهانی “BNI” در انگلستان (بزرگ ترین موسسه شبکه سازی و ارجاع مشتریان)
متخصص و نابغه برند سازی و تبلیغات هیجانی و احساسی
آید اینستون Ayd Instone نابغه خلاقیت و نوآوری در تبلیغات به مدت ۱۸ سال , نویسنده ۵ جلد کتاب مطرح تبلیغات از جمله “۷ کلید نابغه خلاق”, برنده عنوان بازایاب خبره در ۲ سال متوالی از سوی دانشگاه آکسفورد
مشاور بازاریابی و تبلیغات کمپانیهای Pepsi ،Pfiser ،NHS ، Business Link
آلن استیونس Allen Stevens متخصص و نابغه روابط عمومی و روزنامه نگاری و سخنران بیش از ۱۰۰ کنفرانس مطرح در بیش از ۴۰ کشور جهان , نویسنده کتابهای مطرح تبلیغات و روابط عمومی از جمله “ادغام رسانه ها” و “سخنران استثنایی”, مشاور روابط عمومی و پیامهای مطبوعاتی سازمانهای مطرح جهان همچون BMW ، Barclays Bank، Sony Ericsson و Virgin , عضو موسسه خبرگان روابط عمومی و یکی از ۱۰ نوابغ رسانه در قاره اروپا از دید روزنامه “Independent”
جرم جوزف Jerome Joseph نابغه برند سازی و نویسنده ۵ جلد کتاب مطرح برند سازی از جمله “برند سازی داخلی” و “تئاتر برند” , مدیر عامل بنگاه برند سازی “The Brand Theatre” (تئاتر برند) در شرق آسیا و شرکت “Brand one” در آمریکا , مدرس برند سازی دانشگا ه های Edith Cowan (استرالیا) و Oklahama University(آمریکا) , مشاور برند شرکتهای Malaysia Airline ,Xerox ,Standard Chartered Bank ,DHL و Fujitso
جف رام Geoff Ramm مدیر کل بازایابی گروه خودرو سازی “Springfield Motor” در انگلستان
, مدیر عامل بنگاه بازاریابی “Mercury Marketing” و برنده جایزه “Shell Live” به عنوان کارآفرین جوان سال, نویسنده ۲ کتاب مطرح درسهای بازاریابی “۱″ و “۲″ و خالق برند “OMG” در حوزه تبلیغات خلاق
بهترین سخنران “اولین و سومین مجمع جهانی تبلیغات” در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱, دارنده جایزه ویژه از کمپانی خودروسازی “Toyota” به دلیل ارائه خارق العاده تبلیغاتی
اندی رایس Andy Rice مدیر کل اسبق برنامه ریزی مشتریان یکی از بزرگترین آژانسهای تبلیغاتی جهان “Ogilvy” در قاره آفریقا , مدیر عامل آژانس برند سازی “yellowwood” (زیر مجموعۀ شرکت مطرح تبلیغاتی جهان TBWA) , ریاست هیـئت داوران جایزه اثر بخشی تبلیغات ” Apex” در سال ۲۰۰۴ و جایزه جهانی تعالی روابط عمومی “PRISM”
مشاور برند سازی و تبلیغات شرکتهای NedBank”، ”Unilever”، “Coca-Cola” و ” Revlon” “
نویسندۀ برترین مقالات تبلیغات و برند در ژورنالهای بین المللی “Advantage”، ” Brands”، “The Annual” و “The Journal“