مشاوره و اجرای پروژه های تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی
چرا باید بر اساس مطالعات و تحقیقات کسب و کار خود را راه اندازی کنیم؟
۱- در جلسه اول بعد از تفاهم اولیه با یک فرم بریف از شما خواستار این می شویم که به سوالات ما در ارتباط با کسب و کار خودتان پاسخ دهید. و در همان جلسه راجع به خط سیر و نقشه راهی که در پیش داریم گپ و گفت خواهیم داشت.
۲- بر اساس سایز کسب و کار شما و همچنین رقابت موجود در بازار شما فرصتی را برای اجرای فاز دوم در نظر خواهیم داشت. که در این مسیر بر اساس روشهای تحقیقات بازار شامل تحقیقات کیفی و تحقیقات کمی اجرایی خواهد شد و خروجی آن مطالعه بازار، مطالعه محصول، مطالعه مشتری، مطالعه قیمت خواهد بود.
۳- در فاز نهایی خروجی کار بر اساس سند تحقیقات بازار خدمت شما ارائه خواهد شد.