هوش مصنوعی در بازاریابی

مشاوره و اجرای پروژه های هوش مصنوعی در بازاریابی

داستان از اینجا شروع شد!

70 سال پیش آلن تورینگ (پدر علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی) این سوال را مطرح کرد: “آیا ماشین ها و کامپیوترها می توانند فکر کنند؟” و این آغاز حرکتی نوآورانه در پیشبرد موضوعی شد که امروزه از آن به هوش مصنوعی و همچنین در بخشی دیگر ماشین لرنینگ و یا یادگیری ماشین یاد می شود.

امروزه همه ما در معرض استفاده از هوش مصنوعی هستیم. از پیشنهادهای خودکار و یا اتومات گوگل گرفته تا محتواهایی که اینستاگرام به ما نشان می دهد و صدها مورد دیگری که شاید به نظر اتفاقی برسند ولی همه بر پایه هوش مصنوعی اجرا می شوند.

استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی و سوق دادن مشتریان به کلیک روی یک بنر تبلیغاتی و یا انتخاب یک محصول از مواردی است که امروزه به طرز چشمگیری در بازاریابی مدرن از آن استفاده می شود. نه تنها در خارج از ایران، بلکه در ایران خودمان هم این موضوع کاملا وارد حوزه بازاریابی و تبلیغات شده است. بنابراین با رشد چشمگیر استفاده از فضای آنلاین باید به صورت هدفمند علاقه مندیهای آنان شناسایی شده و محتوا و محصول مورد نظر آنها را در معرض نمایش گذاشت تا امکان فروش افزایش یابد.

 

فرآیند مشاوره و پیاده سازی هوش مصنوعی در بازاریابی

مشاوره کسب و کار اینترنتی

۱- در وهله نخست می بایست زیرساختهای آنلاین مجموعه شما مورد بررسی قرار گیرد که این مورد در طی دو جلسه ابتدایی اجرایی می گردد. چراکه این حوزه از بازاریابی دیجیتال نیازمند آماده سازیهای اولیه ای است که باید مورد لحاظ قرار گیرد.

دیجیتال مارکتینگ

۲- بر اساس توافق انجام شده در جلسه سوم لیستی از پیشنهادهای ما در خصوص نواقص و یا بهبودهای لازم برای پیاده سازی این روش به شما ارائه می گردد. اجرای این موارد هم توسط تیم فنی شما و هم توسط تیم ما قابل اجرا خواهد بود.

پروژه دیجیتال مارکتینگ

۳- برای بهره مندی حداکثری از استفاده هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال، روند اجرای پروژه در دو فاز تبلیغات و سایت اجرا میگردد.

با استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی چه دستاوردهایی خواهیم داشت؟

  • آسیب شناسی وضعیت موجود و بهبود عملکرد در دیجیتال مارکتینگ
  • افزایش نرخ تبدیل
  • هوشمند شدن  بازاریابی و علاقه بیشتر مشتریان به بازگشت روی سایت
  • کاهش میزان نرخ پرش و یا Bounce Rate
  • افزایش میزان حضور مخاطبان در سایت
  • کاهش هزینه های تبلیغاتی
مشاوره دیجیتال مارکتینگ
مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • مشاوره حین کار جهت بهبود عملکرد مجموعه
  • گزارش از وضعیت عملکرد تبلیغات و بازاریابی
  • ییوستگی و یکپارچگی بیشتر در تبلیغات از طریق کانالهای مختلف
  • ترافیک بیشتر روی سایت
  • خوشایند بودن فرآیند تبلیغات برای مخاطبان چرا که بر اساس علاقمندیها و جستجوهای آن تبلیغات نمایش داده می شود
  • اجرای فرآیند هوش مصنوعی در بازاریابی مجموعه شما
مشاوران ما در زمینه هوش مصنوعی به صورت آکادمیک و عملیاتی تجربیات خود را در اختیار شما قرار خواهند داد و با بررسی نوع کسب و کار شما بهترین روش ورود به دنیای جذاب استفاده از فناوری در بازاریابی را پیشنهاد خواهند کرد.