مشاوره و اجرای پروژه های هوش مصنوعی در بازاریابی
داستان از اینجا شروع شد!
70 سال پیش آلن تورینگ (پدر علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی) این سوال را مطرح کرد: “آیا ماشین ها و کامپیوترها می توانند فکر کنند؟” و این آغاز حرکتی نوآورانه در پیشبرد موضوعی شد که امروزه از آن به هوش مصنوعی و همچنین در بخشی دیگر ماشین لرنینگ و یا یادگیری ماشین یاد می شود.
امروزه همه ما در معرض استفاده از هوش مصنوعی هستیم. از پیشنهادهای خودکار و یا اتومات گوگل گرفته تا محتواهایی که اینستاگرام به ما نشان می دهد و صدها مورد دیگری که شاید به نظر اتفاقی برسند ولی همه بر پایه هوش مصنوعی اجرا می شوند.
استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی و سوق دادن مشتریان به کلیک روی یک بنر تبلیغاتی و یا انتخاب یک محصول از مواردی است که امروزه به طرز چشمگیری در بازاریابی مدرن از آن استفاده می شود. نه تنها در خارج از ایران، بلکه در ایران خودمان هم این موضوع کاملا وارد حوزه بازاریابی و تبلیغات شده است. بنابراین با رشد چشمگیر استفاده از فضای آنلاین باید به صورت هدفمند علاقه مندیهای آنان شناسایی شده و محتوا و محصول مورد نظر آنها را در معرض نمایش گذاشت تا امکان فروش افزایش یابد.