مدیریت رسانه ای تبلیغات

مشاوره برندسازی

امروزه تبلیغات به دلیل پیروی از الگوهای شناخته شده و تکرار شونده دیگر به عنوان یک علم شناخته می شود.

در همین زمینه وجود فاکتورهای متعدد در موفقیت تبلیغات، از استراتژی تبلیغاتی و طراحی پیام گرفته تا انتخاب ابزارها و رسانه ها، برون سپاری مدیریت تبلیغات به آژانسهای تبلیغاتی را به امری ضروری تبدیل نموده است.

در مدیریت تبلیغات و برنامه ریزی برای آن  (Media Planning) با آگاهی نسبت به چرخه عمر محصول شما، پیشنهادات خود را مطرح می نماییم تا بهترین نتیجه را از تبلیغات خود بگیرید.

فرآیند مدیریت تبلیغات

مشاوره کسب و کار اینترنتی

۱- اهداف شما را از تبلیغات جویا می شویم و بر اساس آن کمپین بهینه را پیشنهاد می نماییم.

دیجیتال مارکتینگ

۲- پس از تعیین کمپین مورد نظر بهترین رسانه های موجود اعم از آنلاین و آفلاین را در یک طرح مشخص بودجه / زمان / رسانه ارائه می نماییم.

پروژه دیجیتال مارکتینگ

۳- در طی اجرای کمپین مدیریت تبلیغات و گزارش گیری های مرتبط را بصورت دوره های مشخص شده ارائه نموده و به بهینه سازی های مورد نیاز می پردازیم.

چه خدماتی را در مدیریت رسانه ای تبلیغات ارائه خواهیم نمود؟

  • تحقیقات بازاریابی
  • بررسی جایگاه رقابتی شما در بازار Competitive Positioning
  • طراحی کمپین رسانه ای مورد نیاز
  • انتخاب رسانه ها
  • طرح بودجه / زمان / رسانه
  • مذاکره با رسانه ها و دریافت مقرون به صرفه و بهینه ترین روش ممکن همکاری
مشاوره دیجیتال مارکتینگ
مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی کمپین بر اساس اصول ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC
  • مشاوره تبلیغاتی در زمینه کپی رایتینگ و هدایت مخاطب
  • مشاوره کمپین دیجیتال مارکتینگ مرتبط
  • گزارش گیری و آنالیز عملکرد رسانه ها
جمله معروفی در زمینه تبلیغات وجود دارد که در زبان عامه هم راه یافته است:

اگر 100 دلار پول داری، 99 دلار آن را صرف تبلیغات کن

ولی نکته مهم اینست که به مدیریت آن 99 دلار اشاره ای نمی شود. در واقع سوال نکته مهمتر از میزان بودجه چگونگی مدیریت آن بودجه است. نکته ای که در بسیاری از کسب و کارها مغفول واقع می شود.