دوره آموزش سازمانی بانک مسکن

دوره سازمانی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ

دوره سازمانی بانک مسکن

بانک مسکن به عنوان یکی از بانک های مطرح کشور در خصوص ارتقاء آموزشی پرسنل و مدیران سازمانی همواره پیشگام بوده است. مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران به عنوان برگزار کننده این دوره هماهنگ کننده این دوره بود و مدرس دیجیتال مارکتینگ از آژانس دیجیتال EBmedia   تدریس این دوره 2 روزه را به عهده داشت. این دوره با گرایش بازاریابی خدمات بانکی برگزار شد. این دوره با حضور پرسنل شعب استان تهران برگزار شد. دوره آموزش سازمانی برای کارشناسان و مدیران بانکی می تواند نقش پیشتازانه ای در بهبود فرآیندهای بازاریابی داشته باشد.

دوره آموزش سازمانی:

  • نقش دیجیتال مارکتینگ در پیشبرد فرآیند بازاریابی در بانک ها
  • بازاریابی درونگرا
  • بررسی فرآیندهای بازاریابی
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • ایمیل مارکتینگ
  • سئو
  • آنالیز فرآیندهای بازاریابی
  • برندسازی دیجیتال
  • بررسی کمپین های تبلیغاتی بانک ها
  • بررسی ایده های خلاقانه در زمینه طرح های بانکی( تسهیلات، جوایز و مسابقات بانک ها)
  • نئوبانک ها و ایده های جدید در زمینه بانکی

دوره سازمانی در زمینه بازاریابی، مدیریت، فروش و ارتباط با مشتری

امروزه نقش پررنگ منابع انسانی در پیشرفت سازمانها بر هیچ مدیری پوشیده نیست. این اهمیت تا جایی پیش رفته که حتی شرکتها و سازمان ها می توانند با ارتقاء سطح آموزش سازمان، بحران ها را آسان تر پشت سر گذارند. در عین حال برخورداری از یک سازمان یادگیرنده باعث می شود تا کارکنان و مدیران نسبت به سازمان احساس تعلق بیشتری نمایند و نقش برندسازی درون سازمانی Internal branding  در این زمینه خود را بیش از پیش نمایان می سازد. منابع انسانی به عنوان سرمایه های انسانی تنها سرمایه ای در سازمان است که با آموزش می توانند سطح بهره وری خود را ارتقاء دهند و این مهم می تواند سودآوری شرکت ها و سازمان ها را افزایش دهد. برای اطلاع از شرایط برگزاری دوره های سازمانی به لینک زیر مراجعه نمایید.

جهت برگزاری دوره آموزشی در سازمان و شرکت خود با ما در تماس باشید: