85آمار جالب اینفلوئنسر مارکتینگ

 

مترجم : شادی دیانی

1 -70% مشتریان تحت تاثیر همتایشان هستند.

2  -30% مشتریان بیشتر تحت تاثیر اینفلوئنسرهای غیرسلبریتی قرار میگیرند.

3-فیس بوک قوی ترین سوشال مدیا است و 19% خرید مشتریان بر اساس تاثیرات فیس بوک است.

4-تنها 3% مشتریان از سلبریتی ها تاثیر میگیرند.

5-یوتیوب دومین سوشال مدیاموثر در خرید است.

6 -4.5% دیجیتال ادز 4.7%پرینت ادز 7.4% تبلیغات تلویزیونی

7-کانال توئیتر کمتر از 2% تاثیر در خرید دارد و کم تاثیرترین کانال اجتماعی است.

8-هنگام خرید در فروشگاه 60% مشتریان تحت تاثیر رسانه های اجتماعی و یا بلاگ قرار دارند.

9 -22.8% آقایان در خریدشان تحت تاثیر یوتیوب هستند.

10 -13.9% خانم ها در خریدشان تحت تاثیر یوتیوب هستند.

 

 

11 -34.4% آقایان و 15.4% خانم ها تحت تاثیر بلاگ ها در خریدهای آنلاین هستند.

12- آقایان 2 برابر خانم ها تحت تاثیر نظرات بلاگ ها در خرید حضوری قرار میگیرند.

13 -3% از کسانی که حیوان خانگی دارند سلبریتی های دارای حیوان خانگی را دنبال میکند و کسانی که خدمات مربوط به حیوانات خانگی را ارائه میدهند میتوانند ازین قابلیت استفاده کنند.

14 -65% کسانی که حیوان خانگی دارند به طور میانگین هفته ای 2 پست از حیوان خود میگذارند.

15 -50% صاحبان سگ ها ادعا کرده اند که تصویر حیوان خانگی آنها توجه بیشتری نسبت به خودشان جلب میکند.

16 -56% مشتریان در هنگام خرید متاثر از دوستان و آشنایان خود هستند.

17-توییت از جانب خود برند میتواند تا 2.7 برابر میزان خرید را افزایش دهد که این آمار در مقایسه با افرادی است که توییت را ندیده اند.

 

 

18-زمانیکه که توئیت از جانب برند همزمان با توئیت از جانب اینفلوئنسرها میشود اثر تا 5.2 برابر افزایش میابد.

19 -49% مشتریان در خریدشان از حرف اینفلوئنسرها تبعیت میکنند.

20- بیش از 50% کاربران توییتر نوازندگان و بازیگران را دنبال میکنند البته به عنوان سرگرمی نه الهام گیری.

21 -3/1 کاربران توئیتر اینفلوئنسرهای توئیتری را دنبال میکنند.

22-افراد بین 13 تا 24 سال 2 برابر بیشتر از سایرین اینفلوئنسرها را بر اساس تعداد فالوئرشان انتخاب میکنند.

23-افراد 45 سال به بالا اینفلوئنسرهای متنوعی را دنبال میکنند و خانواده ها را ترجیح میدهند.

24 -40%کاربران توییتر برندها را دنبال میکنند و 60% آنها مایلند در مورد محصولات از طریق خود برند بدانند نه سلبریتی ها.

25-تقریبا 40% کاربران توییتر حداقل به دنبال یک توییت تبلبیغاتی خرید کرده اند.

26 -20%کاربران توییتر مایلند نظر یک اینفلوئنسر را در مورد یک محصول بدانند و این نشانه قدرت اینفلوئنسرهاست.

27-کمتر از 1% مادران در خریدشان تحت تاثیر اینفلوئنسرها هستند.

28 -3%مادران وفادار به برند دلخواهشان هستند و تحت تاثیر تبلیغات قرار نمیگیرند.طبق تحقیقات،مادران به برندهای نوشیدنی دلخواهشان بسیار وفادار هستند.

29- 70% نوجوانان بیشتر تحت تاثیر یوتیوبرها هستند تا سلبریتی های سنتی.

30 -40% کاربران توتیوب معتقدند که یوتیوبر مورد علاقه شان آنها را بیشتز دوستانشان درک میکند.

 

 

31-یوتیوبرها 3 برابر بیشتر ز سلبریتی ها تاثیر گزارند.

32-25 یوتیوبر برتر 2 برابر بیشتر از سایر یوتیوبرها جذابند و 12 برابر بیشتذ کامنت نسبت به سلبریتی ها دارند.

33 -70%کاربران توئیتر معتقدند ستاره های یوتیوب پیشگام هستند و این موضوع در هنگام خرید افراد قابل رویت است.

34 -60%کاربران یوتیوب تحت تاثیر یوتیوبرها هستد تا سلبریتی ها.

35-بر اساس تحقیق روی 400 خانم به هنگام خرید رفتار بسیاری از  آنها بر گرفته از رسانه های اجتماعی است.بلاگرهای مادر رتبه 3 را در تاثیرگزاری دارند.

36-بر اساس مطالعات اینستاگرامرهای محبوب رتبه 6 را در تاثیرگزاری هنگام خرید دارند.

37-بسیاری از مواد اولیه رسپی های به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی توسط کاربران خریداری میشوند.

38-81% مشتریان مرتبا چیزهایی که در رسانه های اجتماعی دیده اند را خریداری میکنند.

39-94% مشتریان مواد غذایی جدیدی که رسپی آنها و یا عکس آنا به اشتراک گذاشته شده را امتحان میکنند.

40-81% مشتریان در هنگام خرید تحت تاثیر نظرات و تجربیات دیگران قرار میگیرند.

41-رسانه های اجتماعی منبع اصلی برای بررسی یک محصول توسط 86% خانم ها است.

42-اگر اینفلوئنسرها در تبلیغ خود آزادانه و به شیوه خود عمل کنند 76% موثرتر خواهند بود.

43-67% اینفلوئنسرها  بیشتر تمایل به تبلیغ برای برندهایی دارند کع آنها را به رقابت با سایر اینفلوئنسرها وا میدارد.

44-47% اینفلوئنسرها تمایل به همکاری با برندهایی دارند که با اهدافشام همسو است.

45-47% اینفلوئنسرها معتقدند چارچوب هایی که از سوی برندها یه آنها داده میشود بسیار محدود کننده است.

46-89% اینفلوئنسرها در سایت یا بلاگ خود نیز تولید محتوا میکنند.

47-اینستاگرام برای میکرو اینفلوئنسرها بسیار مهم است و ابزار اصلی 80% آنهاست.

48-59% میکرو اینفلوئنسرها تاثیرگزار ترین ابزار برای تشویق مخاطبان خود هستند.

49-53%  میکرو اینفلوئنسرها گفته اند که هیچ گاه در ازای دریافت پول تبلیغ نکرده اند.

50-بلاگ و اینستاگرام محبوب ترین ابزای برندها هستند و 54% اینفلوئنسرها از بلاگ به عنوان یک ابزار جانبی استفاده میکنند.

51-42% میکرو اینفلوئنسرها گفته اند که برای حمایت از موضوعی در صفحه خود پست میگذارند.

52-تنها 25% از برندها درک درستی نسبت به مبلغ دریافتی اینفلوئنسرها برای یک تبلیغ دارند.

53-84% برندها کمتر از 250 دلار بابت هر پست اینستاگرام هزینه میکنند.

54-97% برندها کمتر از 500دلار برای هر پست هزینه میکنند.

55-87% برندها در تبلیغات بلاگی کمتر از 500 دلار هزینه میکنند.

56-96% برندها در تبلیغات بلاگی کمتر از 1000 دلار هزینه میکنند.

57-90% برندها در فیس بوک کمتر از 250 دلار هزینه میکنند.

58-96% برندها کمتر از 500 دلار بابت هر تبلیغ در فیس بوک هزینه میکنند.این اعداد یاری کننده در گیش بینی مالی در کمپین ها هستند.

59-اینفلوئنسرهای توئیتر ارزان تر از سایرین هستند و نرخ دریافتی 90% آنها کمتر از 15 دلار است.

60-نرخ دریافتی 96% اینفلوئنسرهای توئیتر کمتر از 200 دلار است.

61-بر اساس بررسی 800000 نری که بالغ بر 1000 فالوئر در اینستاگرام داشته اند،میزان لایک لایک افراد دارای کمتر از 1000 فالوئر 8% بیشتر است.

62-کسانی که بالای 10 ملیون فالوئر دارند حدود 1.6% لایک دارند.

63-اینفلوئنسرهای با کمتر از 1000 فالوئر در 0.5% مواقع کامنت دریافت میکنند.

64- اینفلوئنسرهای با بیشتر از 10 ملیون فالوئر در 00.4% مواقع کامنت دریافت میکنند.

65-اینفلوئنسرها 11 برابر بیشتر در تولیر تبلیغ خلاق ترند.

66-پس از اضافه شدن قابلیت بلاک تبلیغات از سال 2016 اثر بخشی تبلیغات کاهش یافته است.

67-11% کاربران اینترنت بلاک تبلیغات خود را فعال کرده اند.

68-94% کسانی که بلاک تبلیغات خود را فعال کرده اند آن را موثر یافته اند.

69-بلاک تبلیغات برندها را ناچار به تخصیص بودجه بیشترتقریبا 2 برابر در 2017 شدند و 39% برندها در نظر دارند تا بودجه خود را افزایش دهند.

70-46% اینفلوئنسرها بین 2-5 برند برای تبلیغ در سال در نظر میگیرند و 30% آنها با بیش از 5 برند در سال کار میکنند.

71-برندها با اینفلوئنسرهای زیادی کار میکنند و 24% آنها در هر کمپین با 25-30 اینفلوئنسر همکاری دارند.

72-62% برندها با بیش از 10 اینفلوئنسر همکاری میکنند.

73-اسنپ چت و توئیتر کم تاثیرترین اینفلوئنسرها را دارند و اینستاگرام با تاثیرترین.

74-جستجوی کلمه “اینفلوئنسر مارکتینگ” 325% افزایش یافته است که محبوبیت آنرا نشان میدهد.

75-طبق نظر 28% مردم رتبه 1 در تیلیغات آنلاین به اینفلوئنسر مارکتینگ اختصاص داده شده است.

76-اینفلوئنسر مارکتینگ 2 برابر بیشتر نسبت به سرچ ارگانیک موثر است.

77- اینفلوئنسر مارکتینگ 10 برابر بیشتر در وابسته کردن قدرتمند است.

78-به ازا هزینه کردن هر 1 دلار در اینفلوئنسر مارکتینگ 7.65 دلار به دست می آید که این رقم بعضا تا 20 دلار هم افزایش میابد.

79-57% درصد برندها حاضرند برای تولید محتوا هزینه کنند اما تنها 37% آنها برای اینفلوئنسر مارکتینگ نیز هزینه میکنند.

80-3/2 شرکت ها در نظردارند برای اینفلوئنسر مارکتینگ بودجه خود را افزایش دهند.

81-تمامی اینفلوئنسرها در محتوا سازی قوی هستند.

82-81% اینفلوئنسرها محتوای خود را در کانال خود نیز بازنشر میکنند.

83-85% شرکت ها از محتوای تولید شده توسط اینفلوئنسرها برای خود الگو برداری میکنند.

84-همکاری با اینفلوئنسرها به برندها کمک زیادی کرده است اما 76% برندها هنوز در حال بررسی میزان اثربخشی هستند.

85- -42% شرکت ها نگرانند که تغییر الگوریتم ها باعث کم اثر شدن اینفلوئنسرها شود.

 

مطالعه بفرمایید
اگر در 15 ثانیه نتوانید ایده تان را توضیح دهید روی آن سرمایه گذاری نخواهد شد!

مقاله مرتبط :

اجرای دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.