گزارش اختصاصی ebmedia در خصوص باشگاه پورشه ایران

پورشه

123
خانم صدیقی مدیر روابط عمومی پورشه ایران در گفتگوی اختصاصی با محسن ارژنگ مدیر رسانه تجارت الکترونیک ایران در خصوص باشگاه پورشه ایران Iran Porsche Club گفت : اخیرا باشگاهی با عنوان باشگاه پورشه ایران افتتاح شده که هیچ ارتباطی با شرکت پورشه ندارد و شرکت معین موتور نمایندگی رسمی شرکت پورشه ایران چندی پیش با ثبت این باشگاه در فدراسیون اتومبیلرانی باشگاه پورشه ایران را به ثبت رسانده است.
کلوپ رسمی پورشه در ایران به زودی فعالیت خود را آغاز میکند و کلوپ باروک هیچ ارتباطی با نمایندگی پورشه ندارد.

وی افزود: طبق قانون راه اندازی کلوپ های خودرویی، این کلوپها نیازمند اخذ مجوز از فدراسیون اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگی و کمپانی سازنده هستند. به همین دلیل با دریافت مجوز از پورشه آلمان و فدراسیون اتومبیل رانی اقدامات اولیه برای راه اندازی کلوپ رسمی پورشه در ایران انجام شده است و به زودی شاهد آغاز فعالیت رسمی این کلوپ خواهیم بود.
به گفته صدیقی اعضای این کلوپ را علاقه مندان و دارندگان خودروی پورشه تشکیل می دهند.
وی تاکید کرد بر اساس قانون کلوپ های رسمی پورشه آلمان این کلوپ به صورت غیرانتفایی و با حمایت رسمی نمایندگی و کمپانی مادر دایر گردیده و هیچگونه فعالیت اقتصادی بصورت جانبی در آن انجام نمی شود.
مدیر روابط عمومی نمایندگی پورشه در ایران همچنین در ادامه تصریح کرد: فعالیت های این کلوپ مواردی مانند ایجاد بستر مناسب برای گردهمایی علاقه مندان، تبادل اطلا

مطالعه بفرمایید
مصاحبه رسانه تجارت الکترونیک ایران و رادیو اقتصاد با سید داود موسوی نسب مدیر سایت wphelper.ir

عات، تور ها و سفرهای دسته جمعی، ایجاد ارتباط بین علاقه مندان، تبادل تجربیات درباره بازسازی محصولات کلاسیک پورشه، و ایجاد فضای مناسب برای تفریح سالم جوانان و علاقه مندان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.