کلیپ انگیزشی از رسانه تجارت الکترونیک ایران

محسن ارژنگ

قرن ها تصور غالب بشر بر این بوده که راز موفقیت در کار سخت نهفته است . باوری که خیل گسترده ای از مردم را به بیراهه هدایت نموده است. البته شاید در این مسیر برخی از افراد نیز به موفقیت رسیده اند. ولی هیچگاه به این اشاره نشده است که آن اقلیت موفق از مسیری متفاوت به این نتیجه رسیده اند. این نکته ای بود که در فیلم راز نیز به آن اشاره می شد. به اعتقاد بنده فیلم راز در گذرگاهی تاریخی به بازار عرضه شد که بحران اقتصادی غرب به شدت بر روی بازار اثر گذاشته بود و کارخانه داران با حجم وسیعی از اجناس انبار شده و فروش نرفته روبرو بودند. در این فضا فیلمی روانه بازار می شود تا شما را به خرید آن چیزی که آرزویش را دارید هدایت نماید.

آرزوی سوار شدن ماشین رویایی شما و یا زندگی در خانه رویایی تان بیشتر از شما سازنده آن را خوشحال می کند. پس می بینیم که سناریویی از پیش تعیین شده وجود دارد تا به قول سازنده این فیلم راز سر به مهر برای شما فاش شود. هدایت افراد به سمت خرید و مصرف گرایی.

 

حال سوال اینجاست چطور می شود تا به موفقیت رسید. جواب در کار سخت و به قول این فیلم تنظیم فرکانس نهفته است. کارسخت برای افرادی که با کارسخت شما ثروتمند تر خواهند شد.

ولی سوالی که واقعا جواب داده نشده اینست که چرا هر کدام از شما تولیدکننده کالا و یا خدماتی نباشید که دیگران در آرزوی رسیدن به آن باشند.

در این کلیپ انگیزشی شما با یکی از قوانین و رازهای موفقیت آشنا خواهید شد.

از آنجاییکه مفهوم این فیلم را بسیار نزدیک با مطالب کتاب "راه تنبلی به سوی موفقیت" دیدم تصمیم گرفتم تا آن را برای شما ارسال نمایم.

فراموش نکنید که هرچقدر سهم بیشتری در موفقیت افراد داشته باشید در زندگی تان موفق تر خواهید شد بنابراین به همه افرادی که تصور می کنید عزم خود را برای موفقیت جزم کرده اند دیدن این کلیپ و خواندن مطالب وبسایت وعضویت در خبرنامه ما را توصیه نمایید. در خبرنامه وبسایت رسانه تجارت الکترونیک ایران عضو شوید تا مطالب آموزشی ما را به صورت هفتگی دریافت نمایید. برای عضویت در خبرنامه به صفحه خانگی مراجعه نموده و عضویت در خبرنامه را کلیک و ایمیل خود را وارد نمایید.

موفق و پیروز باشید

 

مطالعه بفرمایید
باز هم ایرانیها گل کاشتند، این دفعه در تجارت الکترونیک!!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.