وبگردی های خبرنگار رسانه تجارت الکترونیک در دنیای اتومبیل

2
محسن ارژنگ
در دنیای بی حد و مرز خودرو که همه روزه اخبار جدیدی از اتفاقات آن چشمهای ما را گرد می کند دسترسی به اطلاعات به روز بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله قصد دارم تا شما را با بهترین پایگاههای دنیا در زمینه اتومبیل آشنا کنم که در وبلاگ تخصصی خودرو به تفصیل از آن بحث شده است.
www.automobilemag.com
جدید ترین رونمایی ها و تولیدات خودرویی در دنیا را میتوانید دراین سایت پیدا کنید
www.autonews.com
شاید معتبرترین خبرگزاری خودرویی دنیا اتونیوز باشد .هرچه که در دنیای خودرو اتفاق بیفتد دراین سایت آپلود میشود.
www.carbodydesign.com
یکی از بهترین محیطهای تخصصی در زمینه طراحی خودرو است
www.off-road.com
چنانچه که از نام این سایت بر می آید هر چیزی که به خودروهای بیابانی و جنگلی و در کل آفرود مربوط باشد در آن موجود است.
www.carnp.com
پاتوق اهالی تیونینگ و ریس Race و محلی برای گرد همایی های کلوپهای مختلف خودرویی .

www.carhist.com
در این سایت اطلاعات کاملی از تاریخچه خودرو سازی در اختیار شما قرار میگیرد .این سایت ارزشمند را از دست ندهید
www.motortrend.com
این سایت که مجله آن نیز از معروفترین مجله های دنیا است تنها سایتی است که از فراری ایراد میگیرداز فورد انتقاد میکند –و بی ام و را زیر سئوال میبرد.و تیم آنها یکی از بهترین تیمهای تست خودرو در جهان است .
www.whatcar.com
در این سایت شما خود میتوانید فاکتورهای مورد نیاز را بسازید .مثلا خودرو یی را که میخواهید بخرید از چه کلاسی است در چه درجه رنج قیمتی و با چه قدرتی .
www.autotalk.com
حوزه صنایع اتومبیل گستردگی زیادی دارد و تمام علائق و سلایق را به سمت خود میکشد .اما گروهی هم وجود دارندکه بیشتر به دانستن مسائل حاشیه ای علاقه دارند مانند سود و زیان –بودجه–در آمد-برنامه های تولید و غیره.در این سایت بیشتر به این قبیل مسائل پرداخته میشود .
www.parkers.co.uk
دسترسی به اطلاعات فنی برای کسی که خود را ماشین باز میداند حیاتی است دراین سایت شما میتوانید اطلاعات فنی بسیاری از خودروهایی که حتی ممکن است نام آنها را هم نشنیده باشید بیابید .اما از عکسهای خودروهای گمنام خبری نیست.

مطالعه بفرمایید
5 گرایش اساسیِ رسانه های اجتماعی در سال 2020

www.caranddriver.com
این سایت مجله ای است که نزدیک به صد سال از انتشارش میگذرد .این سایت فقط مخصوص مقایسه و تست است .مقایسه گروهی خودروها یکی دیگر از تخصص های کارشناسان این سایت است
www.desktopmachine.com
به جرات میتوان گقت که این سایت کاملترین محبط از عکسها و Wallpaper های
تمامی برندهای خودرو در جهان است شما میتوانید با انتخاب نام برند یا کمپانی خودرو سازی به تمامی مدلهای آن برند دسترسی پیدا کنید.
www.autocar.co.uk
خبرهایی مانند سود و زیان ماهانه خودرو سازان –اظهار نظر افراد معروف –گزارش مسابقات فرمول ۱ و چگونگی فروش خودرو در کشورهای مختلف از توانایی های این سایت است .
www.tuninglinx.com
آرشیوی از ویدئوها و کلیپها جذاب خودرویی جدید که میتواتید آنها را به راحتی دانلود کنید.که شامل اپیزودهای تاپ گیر – فیفت گیر – جدالهای خیابانی – تیونینگ خودرو و حرکات نمایشی میباشد که میتوانید آنها را بصورت رایگان دانلود کنید.
www.supercars.net
به جرات میتوان گفت که این سایت شاید کاملترین سایت خودرویی در زمینه مقایسه خودروها باشد .شما میتوانید مشخصات فنی تمانی برندهای خودرو را ازدهه سی تا چهل میلادی به همراه تصاویر با کیفیت در این سایت بیابید . به علاوه معرفی خودروهای جدید به همراه اخبار خودرویی و گزارشهای تصویری از نمایشگاهای مختلف مانند نمایشگاه سما ,نمایشگاه پاریس,و کلیه نمایشگاههایی که در طول سال برگزار میشود ازمطالب جذاب این سایت میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.