مصاحبه ebmedia با مدرس فیلم آموزشی “پرستیژ کسب و کار خود را افزایش دهید !”

prestige2
“پکیج پرستیژ کسب و کار” شامل فیلم آموزشی “پرستیژ کسب و کار خود را افزایش دهید!” با تدریس مهندس محسن ارژنگ و فیلم آموزشی “مدیریت مدرن در آژانسهای املاک” با تدریس دکتر کامران صحت بعلاوه یک هدیه ویژه یعنی کتاب پرفروش “لطفا متفاوت باشید!” است.
در فیلم آموزشی “پرستیژ کسب و کارخود را افزایش دهید ” ۵ مبحث تاثیرگذار در کسب و کار که شامل موارد زیر است بررسی می شود.
۱- روش ۵ مرحله ای برای رسیدن به ایده های درآمد زا
۲- روشهای برندسازی موفق
۳- قانون ۴۰ روز در ایده پردازی
۴- دنیای برندها (جنگ برندها در تصاحب مشتری)
۵- برندسازی اینترنتی
نکته جالب در این پکیج آموزشی تلفیق گرافیک با صحبتهای سخنرانان است و این نکته ۴۵ دقیقه سخنرانی را برای مخاطب جذاب می کند.

prestige3
برای اطلاع از جزییات این پکیج گفتگویی را با مهندس محسن ارژنگ ، مدرس این دوره انجام دادیم که در ادامه آن را مطالعه می نمایید :
– لطفا از ایده اولیه این پکیج برای خوانندگان بفرمایید و اینکه چطور شد تا به فکر ساخت این فیلم آموزشی رسیدید؟
یکی از موضوعاتی که همواره ذهن من را در حوزه کسب و کار به خود مشغول میکرد این بود که چرا برخی از تجارتها به خوبی مسیر موفقیت خود را پیدا می کنند و بدون درگیر شدن با مسائلی که همه روزه و همه جا از بد بودن شرایط بازار و کسادی از زبان مردم می شنویم ، کالا و یا خدمت خود را به سبد مشتریان وارد کرده و پس از مدتی مشتری احساس تعصبی باور نکردنی به محصولات آنها پیدا می کند گویی که خرید کالای مربوط به این شرکت تبدیل به یکی از عادات آنها در زندگی تبدیل می شود. این بود که پس از ۲ سال تحقیق و با همکاری یکی از شاگردانم در دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی که موسس وبسایت بانک ملک هستند به فکر تولید این پکیج افتادیم.
– از خصوصیات این دوره بفرمایید و اینکه مزیت این پکیج برای افرادی که در فکر توسعه کسب و کار خود هستند چیست؟ آیا این دوره تنها برای افرادی است که هم اکنون کسب و کاری دارند و یا اینکه فردی که هم اکنون کسب وکار شخصی نیز ندارد می تواند این از این پکیج استفاده کند؟
افرادی که درصدد ایجاد کسب و کارهای شخصی هستند می بایست با این تکنیکها آشنا شده تا بتوانند در بازار پررقابت امروز محصول و ایده خود را در درجه اول به خوبی معرفی کرده و سپس آن را به فروش برسانند. از آنجا که تمامی موفقیتهای فردی و کاری افراد از سطح ایده و تفکر آنها نشئت می گیرد بسیار بجا دیدم تا در این پکیج به ۵ مرحله ایده پردازی برای رسیدن به ایده های ناب و درآمدزا اشاره کنم و در ادامه با توضیح قانون عجیب ۴۰ روز افراد را به جدی گرفتن ایده هایشان تشویق نمایم.
در قسمت پایانی این فیلم نیز به مقوله جذاب و شیرینی اشاره کرده ام که پایه و اساس ایجاد کسب و کارهای موفق در هر کجای جهان است و آن چیزی نیست به غیر از مقوله برندسازی .
یکی از خصوصیات این پکیج مثالهای کاربردی و عینی از بازارهای مختلف است که مخاطب را از انتزاعی بودن دوره خارج کرده و احساس واقعی وعملیاتی بودن تکنیکها را به او می بخشد.

– در خصوص نام متفاوت فیلم آموزشی “پرستیژ کسب و کار خود را افزایش دهید!“ هم برای ما بگویید. چرا این نام را انتخاب کردید؟
در این مورد باید بگویم که نامهای متفاوتی به ذهن افراد گروه رسید ولی بالاخره به این نتیجه رسیدیم تا از عنوانهای تکراری دوری کنیم تا جاییکه نام پکیج نیز حاوی یک نکته آموزشی برای مخاطب باشد.
با توجه به بخش پایانی دوره که مربوط به برند سازی است و از آنجا که یکی از اهداف برندسازی ایجاد پرستیژ برای محصول است این نام به ذهنم رسید از سوی دیگر با توجه به آنکه چندین سال است که در زمینه مشاوره برندینگ با شرکتها و سازمانهای مختلفی در حال کار هستم اکثر اوقات پس از مطالعه استراتژی شرکتها به این نکته پی می برم که این شرکتها در ایجاد پرستیژ برای کسب و کار خود دچار ضعف هستند. چه بسا بسیاری از این شرکتها با ایده خوبی شروع می کنند، کیفیت خوبی هم دارند ولی در فروش دچار ضعف هستند. در اینجاست که می بایست به مقوله برندسازی آنها نگاه مجددی داشت.
در این فیلم آموزشی که به اختصار آن را “پرستیژ” می نامم مراحل ساخت یک برند موفق به خوبی تشریح می شود و با ذکر مثال از برندهای معتبری که مخاطب به خوبی با آنها آشناست و محصولات آنها را به دفعات مصرف کرده است به تشریح این عوامل و کارساز بودن آنها اشاره میشود.

البته این را نیز بگویم که قرار بر این است که این فیلم با همین عنوان از این پس بصورت سریالی وارد بازار شود و در هر شماره به موضوع خاصی از کسب و کار و موفقیت در آن اشاره شود. لازم به ذکر است که اخیرا مجوز وزارت ارشاد جهت توزیع سراسری این 2 فیلم اخذ شده است.
در این دوره، فیلم “پرستیژ کسب و کار خود را افزایش دهید!” به همراه فیلم “مدیریت مدرن در آژانسهای املاک ” با تدریس دکتر کامران صحت و یک هدیه ویژه که کتاب پرفروش “لطفا متفاوت باشید!” است در مجموع “پکیج طلایی کسب و کار” را تشکیل می دهند و به بازار عرضه شده است.
– با تشکر.

 

برای سفارش دوره بازارسازی و بازاریابی دیجیتال به لینک زیر مراجعه نمایید:

مطالعه بفرمایید
مصاحبه رسانه تجارت الكترونيك ايــران و رادیو اقتصاد با طاهره بنيسي، عكاس و مـــدير ســــايت بنيسي آرتز www.benisiarts.com

دوره بازاریابی و بازارسازی دیجیتال

One thought on “مصاحبه ebmedia با مدرس فیلم آموزشی “پرستیژ کسب و کار خود را افزایش دهید !”

  1. شبنم خانی says:

    با سلام

    من این پکیج و تهیه کردم . فوق العاده تاثیر گذار بود . مخصوصا نکاتی که راجع به برندسازی گفته شده بود .

    با تشکر

    مدیربازرگانی شرکت کاسپین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.