مصاحبه محسن ارژنگ با مایکل مایر (Micheal Mauer) طراح کمپانی پورشه

محسن ارژنگ - طراح پورشه - مایکل مایر

از سمت راست} نفر اول : استفان فلک (مدیربرنامه ریزی و فروش پورشه) + نفر دوم : جرج ویلس (مدیر کل حوزه خاورمیانه و آفریقای پورشه ) + نفر سوم : محسن ارژنگ (مدیر رسانه تجارت الکترونیک ایران) + نفر چهارم : مایکل مایر ( طراح پورشه )

porsche-logo

“رسانه تجارت الکترونیک ایران از کنفرانس خبری پورشه ۹۱۱ جدید گزارش می دهد “

در کنفرانس خبری که در هتل پارک حیات ابوظبی (Park Hyatt Abudhabi) برگزار شد مدیران ارشد پورشه به تشریح عملکرد این شرکت پرداختند. در ابتدا جرج ویلس توضیحاتی را در خصوص سیاستهای کلی این شرکت بیان نمود و سپس استفان فلک به میزان فروش پورشه در سال ۲۰۱۱ و برنامه ریزی در مورد سال ۲۰۱۲ اشاره کرد. در انتها نیز مایکل مایر اسطوره طراحی اتوموبیل در جهان که طراح اصلی پورشه و همجنین مدیر ارشد طراحی شرکت پورشه است به توضیحاتی را در خصوص طراحی این مدل افسانه ای پرداخت.

مایکل مایر در پاسخ به سوال مدیر رسانه تجارت الکترونیک ایران در در خصوص طراحی داخلی این مدل گفت : ۹۱۱ جدید امتیازی نسبت به مدل قدیمی تر آن دارد و آن هم اختصاص فضایی به انتهای فضای داخلی است که آن را نسبت به مدلهای مشابه بی نظیر کرده است.

این کنفرانس خبری پس از تست درایو پورشه ۹۱۱ جدید در ۲ نوبت یعنی تور جاده (رانندگی بزرگراههای ابوظبی ) و تور پیست( رانندگی در پیست فرمول ۱ ابوظبی : محل برگزاری رسمی مسابقات جهانی فرمول ۱ ) برگزار شد. این تست توسط خبرنگاران و تست درایورهای شبکه های مختلف تلویزیونی و خبرنگاران تخصصی حوزه اتومبیل انجام شد.

جهت مطالعه گزارش کامل رونمایی از این مدل افسانه ای روی لینک زیر کلیک نمایید:

https://ebmedia.ir/?p=754

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.