مشاوره و اجرای کمپین بازاریابی اینترنتی نمایندگی سروکورپ در ایران

سرمایه گذاری یک شرکت استرالیایی در ایران

اولین دفتر سروکورپ در تهران افتتاح شد.

 

Park Buildinglow

شرکت سروکورپ از سال ۱۹۸۷ میلادی در سیدنی استرالیا شروع به کار کرد و تا کنون به کار آفرینان و صاحبان کسب و کار‌های کوچک با کمترین هزینه‌ها، بهترین خدمات اداری و دفتری، از جمله بهترین آدرس و راه کارهای مناسب تجارت ارائه کرده است. این شرکت به گسترش و رشد خود در خاورمیانه ادامه داده است تا نیاز‌های مشتری را پاسخ دهد

سروکورپ بهترین دفاتر اداری و بسته‌های اداری-تجاری را ارائه میدهد

امروزه شرکت سروکورپ در سطح بین‌المللی در بهترین و اصلی‌ترین شهر‌های دنیا از جمله در استرالیا، نیوزلند، ژاپن، چین، انگلستان، آمریکا، جنوب شرق آسیا، هند، اروپا و خاورمیانه فعالیت دارد که تعداد آنها به ۱۵۰ شعبه در جهان می‌رسد.

23low

دفاتر سروکورپ و زیرساختهای IT در آن به شرکت‌ها در هر سطح و سایزی این امکان را می دهد که از سیستمهای پیشرفته  IT و خدمات اداری در سطح بین المللی استفاده نمایند.  

زیرساختهای ای تی و پشتیبانی‌ چند ملیتی بدون نیاز به طی کردن به مراحل پیچیده در اختیار شما قرار خواهد گرفت

دفاتر سروکورپ به طور کامل و در یک سیستم بزرگ و منسجم مدیریت میشوند. این دفاتر در بهترین ساختمان‌ها در شهر‌های اصلی‌ دنیا قرار دارند و شامل بهترین آدرس، اپراتورها ‌، دسترسی‌ به اتاق‌های جلسات و کنفرانس در سراسر جهان و دسترسی‌ اختصاصی به خدمات آنلاین سروکورپ می‌‌شوند

ساختمان پارک واقع در یکی‌ از بهترین مناطق اداری تجاری تهران و با دسترسی‌ آسان به بهترین هتل‌های ۵ ستاره تهران به یکی‌ از پر رفت و آمد‌ترین برج‌های اداری تبدیل شده است. با بهترین منظره از پارک ملت و کوه‌های البرز و با حضور بزرگترین شرکت‌های بین‌المللی در دنیا ساختمان پارک انتخاب اصلی‌ بازرگانان و شرکت‌های داخلی‌ و خارجی شده است.

45low

طراح این ساختمان آقای هادی تهرانی‌ متولد تهران به سال 1334 و فعال در کشور آلمان است. وی یکی از خلاق ترین  طراحان  و معمار ان در سطح جهان بوده و موفق به دریافت جایزه ی بین المللی معماری آلمان شده است. 

کارهای وی از هر نظر فراتر از مرزها و محدودیت ها هستند و در پروژه های وی ایجاد فضایی دلنشین مورد هدف هستند و در طراحی های وی  حسی از پایداری  القا می شود.

برای اطلاع از خدمات سروکورپ با شماره   75981700 -021  تماس حاصل نموده و یا به وبسایت www.co-hq.ir  مراجعه نمایید.

مشاوره و اجرای کمپین بازاریابی اینترنتی این شرکت توسط رسانه تجارت الکترونیک ایران (ebmedia) در حال اجرا است.

 

مطالعه بفرمایید
هفت نابغه «برند و تبلیغات» به تهران آمدند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.