مسابقه بهترین تجربه خرید اینترنتی

url

معصومه نامی
از تهران
سلام
اول از همه به خاطر اطلاعات خوب و به روزی که برامون تهیه میکنید ممنونم من طرفدار صفحات مربوط به تجارت و کسب و کار و برندها و سلامت بهداشت هستم و هم چنین سبک روزنامه آسیا و طراحیش را دوست دارم
من چند بار تجربه خرید اینترنتی داشتم که خیلی هم خوب بود و راضی بودم : شرک ما زمانی به یه سری نرم افزارهای آموزش نیاز داشت که باید در عرض یک روز حتماً تهیه می کردم و من هم که زمان کافی برای رفتن به بازار و جستجوی سی دی ها نداشتم تصمیم گرفتم در اینترنت جستجو کنم و این کار هم موثر بود با یک سایت فروش اینترنتی کتاب و سی دی های آموزشی مواجه شدم که از قضا نرم افزارهای درخواستی من هم تو محصولاتش بود. با یک کلیک محصولات رو سفارش دادم و اینترنتی پول را پرداخت کردم و با پست رایگان برای شرکت ارسال کردند و هم در زمان صرفه جویی کردم و هم هزینه رفت و آمدی نداشتم و خستگی هم نبود خیلی راحت خرید کردم و البته چند بار هم کتاب خرید کردم
و اما بیشترین خرید اینترنتی رو برای خرید شارژ تلفن دارم که خیلی سریع و در دسترس هر وقت نیاز به شارژ داشته باشم از طریق سایت http://www.echarge.ir و http://www.novinshaarj.ir/
.با پرداخت بانکی آن لاین کارت شارژ و خریداری میکنم که خیلی هم از خدماتشون راضی هستم

ندا سرمد
باسلام و وقت بخیر
هستم. رشته تحصیلی ام مهندسی برق بوده. ازخواننده های بسیار بسیار بسیار قدیمی روزنامه آسیا !
بار اول برای خرید از سایت های اینترنتی مردد بودم. چون کلا” ادمی هستم که سخت اعتماد میکنم. اما بعد از اولین خرید که یک عینک مارک RAY.BAN از سایت haraji.biz بود ، علاقم به این سبک خرید کردن بیشتر شد !
یک عینک دیگه هم از همین سایت برای خواهرم خریداری کردم. که هردو عینک در سلامت کامل ! و در موعد مقرر توسط پست به دستم رسید.
خرید بعدی من یک گوشی موبایل مدل c7 از سایت almaskala.net بود. که علی رغم نگرانی من در مورد سلامت گوشی، هنوزم از اون استفاده میکنم و از خریدم بسیار راضی هستم.

پگاه پورمجیب
سلام خدمت آقای ارژنگ و تشکر از ایده جالبتان
میخواهم یک تجربه عجیب از خرید اینترنتی خودم را شرح دهم؛ قبلا” بگویم که من چند سالی میشود که خواننده مجله آسیا هستم و یکبار هم برنده قرعه کشی های آن شده ام.
من در یک شرکت واردات – صادرات مشغول هستم که شغل و درآمد خوبی هم دارم اما از همان ابتدای استخدام، بنا نداشتم که مدت خیلی زیادی شاغل باشم. پس از ازدواج و سنگین تر شدن مسئولیت هایم، تصمیم گرفتم با توجه به شناخت اجمالی از شرایط و امتیازات بیمه عمر، بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه برای خودم تهیه کنم.
به چند نمایندگی بیمه های مختلف سرزدم ولی توضیحات کافی دریافت نکردم. به سایت شرکت های بیمه گر مراجعه کردم ولی توضیحات آنها خیلی کلی و گیج کننده بود.
تصمیم گرفتم که یک جستجویی هم در اینترنت بکنم شاید نظرات استفاده کنندگان مرا توجیه کند. در بین نتایج جستجو به وبلاگی برخوردم که نویسنده آن خودش را نماینده فروش بیمه های عمر سامان معرفی میکرد و در همان وبلاگ به مطالب و شرح مفصل و واضحی از آنچه که دنبالش بودم رسیدم.www.rahkar.blogfa.com
مدیر وبلاگ ضمن درج شماره موبایل خودش، نوشته بود که امکان مراچعه حضوری برای ادای توضیحات و تکمیل قرارداد را هم دارد که منهم با توجه به عدم امکان دریافت مرخصی، با ایشان تماس تلفنی هماهنگ کردم و بعد از چند روز هم ایشان آمده و ضمن نشان دادن کارت شناسایی خود، توضیحات لازم و تکمیل قرارداد را انجام داد.
الان چهار ماه است که بیمه عمر دارم و طبق توضیحات بیمه نامه، میتوانم بعد از ده سال از شروع قرارداد بیمه، مستمری بگیرم یا از همان اول، ۱۲ میلیون تومان کمک هزینه رایگان درمان بیماریهای خاص دارمیا میتوانم به اندازه سرمایه ای که در بیمه نامه دارم، بدون چک و سفته، بدون نیاز به ضامن و بدون مدت انتظار، وام بگیرم.
برایم جالب است که اینترنت برای کاربری مانند من، اینچنین مفید و موثر واقع شد

مطالعه بفرمایید
محصولات خلاق با کوچکترین تصویرسازی تبلیغات خلاقی هم میسازند.

یونس خندان از اهواز
سلام
راستش خرید اینترنتی من بیشتر شبیه به پرداخت اینترنتی بود تا خرید اینترنتی.این داستان مربوط میشه به پرداخت شارژ ماهیانه وایمکس ایرانسلم.آخر شب بود که از ایرانسل برام پیامک اومد که شارژم تمام شده تو اون شرایط من با اینترنت نیاز داشتم خب مغازه ها هم بسته بودن و نمیتونستم برم کارت شارژ بخرم.یه دفعه یادم اومد که میتونم از خرید اینترنتی استفاده کنم بعد از اینکه وارد حساب کاربریم شدم وگزینه ی پرداخت اینترنتی رو زدم بعدش مبلغ رو وارد کردم و با دروازه پرداخت بانک ملت پرداخت رو انجام دادم که کل زمان پرداخت پنج دقیقه هم نشد بعد از حدود نیم ساعت اینترنتم فعال شد. به همین راحتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.