مراسم رونمایی از پکیج 0 تا 100 کسب و کار اینترنتی

مراسم رونمایی از پکیج 0 تا 100 کسب و کار اینترنتی با حضور بزرگان فناوری ایران و جهان در کنفرانس وب ایران برگزار شد.

در این مراسم برای اولین بار  پکیج راه اندازی کسب و کار اینترنتی بطور رسمی رونمایی و مورد استقبال رسانه های مختلف قرار گرفت.

چیزی که بیش از حد علاقمندان را تحت تاثیر قرار داد جامعیت و از قلم نیانداختن جزییات این نوع از کسب و کار بود. کسب و کار اینترنتی در ایران موضوعی است که خیل گسترده ای از افراد و حتی تجارتهای بزرگ را نسبت به خود کنجکاو کرده است ولی با اینحال چارچوب مشخصی جهت موفقیت در آن هنوز عنوان نشده است چارچوبی که علاوه بر در برگرفتن تکنیکهای فنی، با بازار ایران و روانشناسی مشتری ایرانی هماهنگ باشد و این دقیقا نکته ای است که در این پکیج لحاظ شده و فاکتورهای موفقیت در این نوع کسب  و کار با دید بازار ایران تهیه و تدوین شده است.

این پکیج از مرحله ایده پردازی تا بازاریابی و برندسازی نکاتی را دربردارد که حتی اگر نخواهید در این حرفه نیز مشغول شوید بدون شک می تواند شما را در تجارت فعلی تان نیز یاری کند.

رسانه تجارت الکترونیک ایران به عنوان تهیه کننده این پکیج در خصوص طراحی هویت بصری تا طراحی وبسایت و ارائه کمپینهای برندسازی، فروش و بازاریابی به خریداران این پکیج خدمات ویژه ای ارائه خواهد نمود.

برای خرید دوره آموزشی بازارسازی و بازاریابی دیجیتال که نسخه بروز شده پکیج صفر تا صد کسب و کار اینترنتی است اینجا را کلیک نمایید.

برای شنیدن فایل صوتی و توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

دوره بازاریابی و بازارسازی دیجیتال

مهندس علی رضایی آشتیانی – مدیر ارتباطات بازاریابی دیجی کالا

berger

Mr.Lahf  مدیر وبسایت Burner  از کشور آلمان

Jan Niekerk   سخنران از کشور افریقای جنوبی

دکتر سلجوقی – عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران – وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

آرش برهمند – مدیرمسئول مجله پیوست

مطالعه بفرمایید
اجرای دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.