طرح راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی با حمایت رسانه تجارت الکترونیک ایران

طرح راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی  

 

رسانه تجارت الکترونیک ایران برای اولین بار در جهت فرهنگ سازی کارآفرینی اینترنتی در ایران اقدام به آغاز طرح راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی نموده است. در این طرح آموزش، مشاوره و طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی به طور همزمان اجرا می گردد.

پکیج آموزشی 0 تا 100 کسب و کار اینترنتی + مشاوره + طراحی وبسایت (دامنه و هاست رایگان) + ایجاد بمب خبری در این طرح به شما عزیزان اعطاء خواهد شد.

شما ابتدا پکیج 0 تا 100 کسب و کار اینترنتی را مشاهده نموده که در قالب 4 دی وی دی از ایده پردازی تا برندسازی کسب و کار اینترنتی فرا خواهید گرفت در دی وی دی 1 فرا خواهید گرفت که راجع به چه ایده ای فعالیت کنید؟ چه ایده ای می تواند راهکار مناسبی برای ورود شما به این بازار باشد؟ در دی وی دی 2 شما با انواع کسب و کار اینترنتی آشنا شده و اینکه چه طبقه بندی در تجارت الکترونیک هم راستا با ایده شما در حوزه کسب و کار اینترنتی است؟ با انواع بازاریابی اینترنتی آشنا شده و می توانید راهکار نفوذ در بازار را انتخاب نمایید.

در دی وی دی 3 شما با راهکارهای افزایش بازدید، معماری سایت و  تکنیکهای افزایش فروش در وبسایت آشنا خواهید شد. در دی وی دی پایانی با راهکارهای بازاریابی چریکی در کسب و کار اینترنتی آشنا می شوید.

طرح راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

پس از مشاهده این پکیج جلسه مشاوره ای برای شما عزیزان در محل دفتر رسانه تجارت الکترونیک ایران تشکیل شده و به نهایی کردن ایده شما و همچنین تصمیم گیری راجع به نحوه شروع و طراحی وبسایت شما اختصاص داده خواهد شد. پس از این جلسه طراحی سایت شما شروع شده و ظرف مدت 15 روز سایت شما طراحی و به شما تحویل داده خواهد شد.

در این طرح ظرف مدت 20 روز شما می توانید با آگاهی و دانش کافی و همچنین در اختیار داشتن ابزارهای لازم وارد این حوزه از کسب و کار شده و کسب و کار شخصی خود را آغاز نمایید.

پس از شروع به کار سایت مصاحبه ای اختصاصی با مدیر وبسایت در رسانه تجارت الکترونیک ایران منتشر و به آگاهی مخاطبین خواهد رسید.

این طرح حتی برای بنگاه های اقتصادی و شرکتهای فعال که قصد تغییر فضای کسب و کار خود از سنتی به مدرن را دارند کارساز می باشد.

اجرای این طرح شامل آموزش، مشاوره کسب و کار و طراحی مدل کسب و کار، طراحی سایت (دامنه و هاست رایگان) و درج خبر راه اندازی سایت در رسانه تجارت الکترونیک ایران و مصاحبه با مدیر وبسایت و اطلاع رسانی به  150000 عضو این رسانه خواهد بود.

با شرکت در این طرح عملا هم کسب و کار خود را راه اندازی نموده اید و هم گام اول در بازاریابی اینترنتی و ایجاد بمب خبری را برای شما ایجاد کرده ایم.
 

مطالعه بفرمایید
5 گرایش اساسیِ رسانه های اجتماعی در سال 2020

برای شرکت در این طرح در خبرنامه ما عضو شده و سپس با شماره های 22824835 و یا 09352318227 تماس حاصل فرمایید.

آدرس کانال ما در تلگرام : ebmedia@

آدرس ما در اینستاگرام: ebmedia.ir

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “طرح راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی با حمایت رسانه تجارت الکترونیک ایران

  1. ترجمان says:

    سلام

    من مدتی هست که که به دنبال کسب درآمد از تلگرام و اینستاگرام و شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و گوگل پلاس و توییتر ولینکدین و پینترست و …. هستم ولی تا کنون موفق نشدم. در ضمن بسیاری از فایلهای دانلودی آموزشی که در اینترنت به فروش میرسد نیز در این زمینه ها خریداری کردم که هیچ فایدهای نداشتند و فقط پولم به هدر رفته است .از شما خواهشمندم در صورت امکان کلاسهای حضوری در این مورد برگزار فرمایید.

    ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.