راه اندازی کسب و کار اینترنتی را با ebmedia فرا بگیرید!

ebmedia

محسن ارژنگ

تماسهای شما عزیزان همواره باعث دلگرمی من می شود و به همین دلیل مجددا بخشی از دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی را پیشکش شما می کنم.

 

۱-   طراحی سایت شما اولین نقطه توجه است ؛ اطمینان حاصل کنید که تخصصی و مرتبط با موضوع محوری سایت است .

۲- کاربری در آن می بایست راحت و قابل درک باشد . چنانچه بازدید کنندگان نتوانند چیزی که به دنبالش هستند را به راحتی پیدا کنند ، به واسطه فراهم نشدن آنچه که نیاز دارند ، نسبت به شایستگی شما دچار تردید خواهند شد .

۳-  وب سایت را با ارائه لحن و صدای خود شخصی کنید .

۴- جهت ایجاد محتویات آنلاین ، از قانون دل پیروی کنید . (به یاد داشته باشید: دل طرفدار صداقت ، منحصر به فرد بودن ، درستی ، تطابق و تناسب است)

۵- از زبانی مطابق با زبان بازدید کنندگان استفاده کنید ، این عمل همدلی را به دنبال خواهد داشت .

۶- همواره محتوای جدیدی به سایتتان اضافه کنید ؛ این عمل نشان می دهد که کسب و کار برقرار و در حال فعالیت می باشد .

۷-  تمام پیوند ها (لینک ها) را بررسی نمائید ، چنانچه لینک ها کار نکنند و چه بسا بدتر ؛ بازدید کنندگان را به صفحات خطا هدایت کند ، ذهنشان سریعا” دچار شک و تردید می شود .

مطالعه بفرمایید
چهارمین کنفرانس ‌بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی

۸-  دستور زبان صحیح و املاء حائز اهمیت می باشد . اشتباهات احساس شلختگی ، کم سن و سال بودن مدیران و بی توجهی را القاء می کند .

۹-  ادعاهای عصبانی کننده و غیر قابل باور نداشته باشید ؛ مثل “این وبلاگ را بخوانید و در آخر هفته میلیونر خواهید بود” ، بازدیدکنندگان همیشه طرحهای عملی هستند.

۱۰ – رضایت نامه های مستند را منتشر کرده و به امضاء شخص ثالث برسانید . همیشه سعی کنید از اسامی واقعی استفاده کنید و در وب سایت ها هر کجا که امکان دارد لینک کنید . برخی از سایت ها شرحی از نامه های فرستاده شده توسط مشتریان راضی را به معرض نمایش می گذارند.(testimonial) 11- موارد بررسی شده مشتریانی که کمکشان کرده اید را منتشر کنید ؛  آنهائی که از محصول شما استفاده کرده اند و مانند اینها .

۱۲- با دشنام و بی احترامی نسبت به رقبا خود را کوچک نکنید ، این کاری غیر حرفه ای است . بهتر است مقایسه ای عملی از خدمات رقابتی را ارائه دهید.

برای شرکت در دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی ایمیل خود را به شماره ۰۹۱۲۸۲۱۶۱۴۶ ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.