دو بازیگر اصلی در صنعت چرم که به برندسازی مجدد نیاز دارند!


در لوگوی دو برند اصلی در صنعت چرم اشتباهاتی در طراحی لوگو وجود دارد که علاوه بر اشتباه گرفتن دو برند با یکدیگر اشتباهات ریزی نیز در طراحی لوگوی آنها دیده می شود.
نوین چرم :
طراحی بصری که حاوی یک برگ و ابتدای حرف “نوین” در آن است که لوگویی بدون مفهوم محسوب می شود. علاوه بر این رنگ قرمز لوگو که با رنگ لوگوی چرم مشهد اشتباه گرفته می شود از ایرادات دیگر رنگبندی است.‌ چرم مشهد :
کلمه مشهد به انگلیسی که به صورت زیر نوشته شده است. اگر واقعا هدف همین کلمه بوده در فارسی نیز باید به جای “مشهد” ، “مشد” نوشته شود.
“Mashad”

این ایرادات اساسی و به ظاهر کوچک می تواند تاثیرات اساسی را در ساخت تصویر ذهنی برند و به تبع آن میزان فروش داشته باشد.

به صفحه اینستاگرام ما مراجعه نمایید :

www.instagram.com/ebmedia.ir

@novincharm
@mashadleatherofficial
@mashadleatherco
#ادزمدز 
#adsmads

#چرم
#نوین_چرم
#چرم_مشهد
#برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.