دوره دیجیتال مارکتینگ برای شرکت کنندگان دوره MBA

دوره ذیجیتال مارکتینگ

 

دوره 20 ساعته دیجیتال مارکتینگ مخصوص شرکت کنندگان دوره MBA  برگزار شد. این دوره با رویکرد مدیریتی به دیجیتال مارکتینگ نگاه می کند و می تواند یک ابزار مهم برای مدیران صنایع کوچک، متوسط و بزرگ باشد.

 

در این دوره موضوعاتی از جمله بازاریابی محتوا، بازاریابی درونگرا، کپی رایتینگ، بازاریابی چریکی، بررسی نمونه های موفق دیجیتال مارکتینگ در سطح داخلی و بین المللی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

نحوه ساخت اکانتهای تجاری اینستاگرام و بطور عملی تست کردن ترفندهای این رسانه اجتماعی آموزش داده شد. این دوره بویژه برای افرادی که درصدد استخدام نیروهای دیجیتال مارکتینگ در مجموعه خود هستند مفید می باشد چر اکه می توانند با پیچ و خم های این نوع از بازاریابی آشنا شده و از کارکنان خود انتظارات درستی داشته باشند. برای افرادی که می خواهند تا خود به عنوان مدیر دیجیتال مارکیتنگ مشغول شوند پیشنهاد می شود تا در دوره 40 ساعته این دوره شرکت کنند که با جزییات بیشتر و همراه با پروژه عملی می باشد.

 

مطالعه بفرمایید
نظرسنجی آگاهی از عطرهای برندها و سلبریتی های ایرانی

در همین زمینه مدتی پیش کارگاه بازاریابی آنلاین را در دانشگاه شریف اجرا کردیم که در ابتدای توضیح خبر این کارگاه توضیح کاملی را راجع به دیجیتال مارکتینگ آورده ایم که پیشنهاد می کنیم از طریق لینک زیر آن را مطالعه نمایید:

دوره دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.