بررسی وبسایت CERRUTI

cerruti
بررسی سایت های معروف دنیا
وبسایت www.cerruti.com

در ادامه بررسی سایتهای معروف دنیا امروز قصد داریم تا شما را با وب سایت برند Cerruti آشنا کنیم. وبسایتی که در تمامی صفحات آن عکس حرف اول را میزند. عکسی که گویای هزاران کلمه است.
این سایت با بهره گیری از Video Marketing توانسته است که تاثیر مضاعفی را بر ذهن بیننده گذاشته و تمایز اصلی خود را از بقیه سایتهای هم رده خود به نمایش بگذارد.
سایت در کل جزو سایتهای سنگین محسوب شده ولی توانسته با طراحی منحصر بفرد خود زمان آپلود را تا حد ممکن کاهش دهد.
یکی از تکنیکهای بکار رفته در آپلود عکس ها اینست که تمامی عکس ها با هم آپلود شده و بصورت تک تک عکس ها را باز نمی کند بلکه میزان بارگذاری صفحه بصورت درصدی در همان ابتدای بازکردن صفحه نمایش داده شده و بیننده را برای دیدن هر عکس معطل نمی کند.
در طراحی سایتهای مختلف بطور کلی ۳ نوع رویکرد وجود دارد : ۱- عکس محور ۲- متن محور ۳- مختلط
این وب سایت به دلیل نوع ارتباط با مخاطب رویکر عکس محور را انتخاب کرده و تا جایی که ممکن بوده از متن آن کاسته است. به همین دلیل است که مدت زمان بازدید یا همان visit duration سایت بالا است که این موضوع یکی از فاکتورهای اصلی در SEO یا همان ارتقا وب سایت در موتورهای جستجو است.

cerruti-1881-fw-2014-3

در این سایت علاوه بر جذابیت های بصری شما می توانید اطلاعات ارزشمندی را در خصوص تاریخچه شکل گیری این برند بدست آورید. مبحث برندسازی اینترنتی E-Branding که امروزه به عنوان یکی از استراتژیهای اصلی شرکتها برای نفوذ در بازارهای مختلف محسوب می شود نیازمند داشتن سایتی حرفه ای است تنها بواسطه طراحان زبده در این عرصه امکان پذیر است.

در بررسی بودجه شرکتهای مختلف که جز برندهای مطرح دنیا می باشند تغییر رویکرد بازاریابی سنتی به سمت و سوی اینترنتی کاملا مشهود است و بسیاری از این برندها درصدد یافتن راهی برای webmarketing بازاریابی اینترنتی هستند.
این موضوع در مورد سایت مذکور نیز محسوس بوده و مدیران ارشد این برند درصدد یافتن سهمی از بازارهای جهانی بواسطه اینترنت را دارند.

2 thoughts on “بررسی وبسایت CERRUTI

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.