بررسی وبسایت LEXUS

  lexuslow

 

بررسی سایتهای معروف دنیا (web surfing)

 

از این هفته قصد داریم تا شما را از لحاظ فنی و تحلیلی با سایتهای معروف ایران و جهان  آشنا کنیم. در دنیای تجارت امروز که بیشتر کسب و کارهای دنیا به سمت اینترنتی شدن در حال تغییر فاز هستند بررسی نمونه های موفق کمک شایانی را در طراحی هر چه بهتر سایتهای شما خواهد داشت.

همانطور که می دانید بحث طراحی سایت علاوه بر جذابیت های بصری بهبود و ارتقا وب سایت در موتورهای جستجو را نیز باعث می شود. دانستن الگو های طراحی و سپردن این مسئله به طراحان حرفه ای وب سایت یکی از موثرترین راهها برای موفقیت در کسب  و کار های اینترنتی است.

 

آنالیز وب سایت  رسمی Lexus  به نشانی www.lexus.com 

 

این سایت که برای معرفی اتومبیل طراحی شده است به خوبی توانسته است تا مخاطب را با رنگ لوگو که طوسی است همراه کرده و با استفاده از تصاویر با کیفیت که تقریبا یک سوم صفحه Homepage  را پوشانده است و بالای خط fold up  را با این تصاویر مزین نموده و  تاثیر اولیه و موثر خود را بر ذهن مشتری بگذارد.

 

در همان صفحه اصلی سایت با انواع اتوموبیل های لکسوس در تیپ های مختلف آشنا می شوید و حتی میتوانید با وارد کردن ZipCode  کشور و شهر خودتان بصورت Optional  لکسوس مورد علاقه خود را با رنگ ها و تیپ های مختلف طراحی کرده و امکان سفارش Option  را به خودتان هدیه بدهید.

 

مطالعه بفرمایید
اسپانسری پکیج 0 تا 100 کسب و کار اینترنتی

در بخش About Lexus  شما می توانید در خصوص این شرکت اتومبیل سازی اطلاعات جالبی را بدست بیاورید و کاری که به عنوان طرحی خلاق در این قسمت می توانم به آن اشاره کنم اینست که شما تنها با اطلاعات خام و رسمی روبرو نیستید بلکه در همین قسمت بخشی با عنوان ارتباط با مطبوعات  همکاری با لکسوس و جوایز این اتومبیل سازی آشنا می شوید.

 

از دیگر تکنیکهای بکار رفته در سایت استفاده به جا و مناسب از video marketing  در قسمتهای مختلف است.

در بخش دیگری شما با پیشنهادهای شگفت انگیزی روبرو شده که از آنها می توان به معرفی هتل های طرف قرارداد و همچنین offer های جذاب دیگری آشنا می شوید.

 

 

  

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.