اثر ستاره ها در کهکشان برندها

 

 

شاید یکی از نخستین تبلیغاتی که ازهمکاری برندها با سلبریتی ها به یاد داریم همکاری برند ایکات با محمدرضا گلزار بود که در زمان خود سر و صدای عجیبی به پا کرد. عکسهای این ستاره سینما که در آن روزها ستاره بی بدیل سینمای ایران محسوب می شد با استایلهای جدید خود توانست تا مدتها این برند را بر سر زبانها بیاندازد.

بعد از آن، کمپین های متفاوتی از همکاری جمشید مشایخی با برند اجنرال تا همکاری بهرام رادان با برند ال جی را به یاد می آوریم.

در این بین ستاره های ورزشی هم به تدریج به عرصه تبلیغات آمدند که یکی از همکاریهای جنجالی کمپین مشترک حسین رضازاده با آبمعدنی واتا و یا همکاری علی دایی با مجتمع الماس کریمخان بود.

حال اینکه چقدر از این تبلیغات توانستند با ملاحظه هزینه های تبلیغاتی این ستاره ها بازگشت مالی داشته باشند را باید از برندهای طرف قرارداد آنها پرسید.

در این مقاله قصد داریم تا با بررسی عملکرد یکی از این ستاره ها میزان موفقیت و اثرگذاری وی در تبلیغاتی که انجام داده است را مورد بررسی قرار دهیم.

 

مطالعه بفرمایید
همکاری جدید درسا با برند سواروفسکی

به نظر شما محمدرضا گزار در کدام یک از کمپینهای تبلیغاتی مشترک با برندها اثرگذاری بیشتری داشته است.

 

1- sunnyness

2-ایکات

3- دشت نور

4- ساعت لوندویل

5- hype

6- مسواک GUM

به صفحه اینستاگرام و یا تلگرام ما مراجعه نموده و نظر خود را بنویسید.

www.t.me/ebmedia

www.instagram.com/ebmedia.ir

 

 

 

#ادزمدز

#adsmads

#محمدرضا_گلزار

#تبلیغات

#برندینگ

#تبلیغات

#تبلیغ

#برندسازی

#مارکتینگ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.