گفتگویی با اعضای فرهیخته رسانه تجارت الکترونیک ایران

ععع

 

 

 

شاید برای شما در نگاه اول راه تنبلی به سوی موفقیت کمی خنده دار، بی ربط و یا متضاد جلوه کند… ولی اساس موفقیت بشر در تنبلی وی نهفته است … مگر نه اینکه بیش از 80 درصد از اختراعات بشر برای فرار از کارسخت بوده است. از اختراع چرخ گرفته تا بادبان و هزاران اختراعی که برای مثال یکی از آنها همین موبایلی است که هم اکنون روی میز شما قرار دارد.

برای خود من به شخصه زمانی که اولین جرقه ساخت دیگ هوشمند و اختراع نخستین دیگ هوشمند جهان به ذهنم رسید همین فرآیند طی شد … البته به شما بگویم که در آن زمان این کتاب را نخوانده بودم … ولی برای فرار از هم زدن غذا این جرقه در ذهن من زده شد…. اگر به زندگی خودتان نگاه کنید بسیاری از کارها و انتخابهایتان در زندگی برای فرار از سختی و یا به قولی تنبلی است ولی نکته اینجاست که چگونه از این تنبلی به گونه ای هوشمندانه استفاده کنیم …

برای من همواره جالب بوده تا موضوعات فلسفی را در زندگی روزمره پیاده کنم و ببینم که آیا روشهای مختلفی که عنوان می شود می تواند در جهت کامیابی بیشتر در زندگی، مردم را یاری کند؟

در همین راستا چندین سال پیگیر مطالعه کتابهای موفقیت و کتابها و فیلم های پیرامون فیلم راز و قانون جذب بودم تا اینکه به موضوعی اساسی پی بردم که تصور می کنم برای اولین بار در جهان این موضوع را اینجا می خواهم برای شما عزیزان فرهیخته فاش کنم ….

فیلم راز و داستان پشت پرده آن

بدون شک اکثر شما دوستان این فیلم را دیده اید…. فیلمی که در زمان انتشار آن موجی عجیب را در جهان ایجاد کرد ….

آیا تا بحال به این فکر کرده اید بر اساس گفته های خود فیلم، چرا رازی سر به مهر که تنها ثروتمندان در طول تاریخ از آن مطلع بودند اینک در اختیار همه افراد قرار گرفت و در قالب فیلمی تاثیرگذار و در حرفه ای ترین سینمای جهان (هالیوود) ساخته و پرداخته شد؟

 

اگر نگاهی به زمان انتشار این فیلم در سطح جهان نگاه کنیم می بینیم درست در زمان بحران اقتصادی غرب این فیلم روانه بازار شد…. زمانی که از آن به دوران رکود اقتصادی غرب نام می برند… زمانیکه اثر کارخانجات به دلیل نبود تقاضا با ورشکستگی روبرو بودند …

در این دوران فیلمی به بازار عرضه می شود که در جهت به حرکت انداختن چرخه اقتصادی و استفاده از پس اندازهای مردم عادی و عوام در این سطح گسترده پخش می شود…

نکته اصلی این فیلم این بود که در رویاهای خود، خودتان به گونه ای تصور کنید که به چیزی که می خواهید رسیده اید…. در ماشینی که دوست دارید در خانه ای که آرزو دارید-  و برای رسیدن به این آرزوی خود سخت کار کنید !

کارکنید تا سرمایه داران و کارخانه داران از رویای شما ثروتمند تر شوند ….. باوری به وسعت جهان و چرخه ای عظیم از پول

جالب است زمانیکه شما آرزوی سوار شدن خودرویی مثل پورشه را دارید حاصل کارسخت شما تبدیل به پورشه خواهد شد ولی عملا سهام داران پورشه خیلی بیشتر از شما به هنگام فروش خودروی تولیدی خود به شما خوشحال خواهند شد…. و این رازی بود که بدون دلیل فاش نشد …. دلیلی بزرگ برای حفظ اقتصاد جهانی ….

خب در این بین، یک سری از افراد به چیزهایی که می خواستند رسیدند چراکه فرمول اساسا اشتباه نیست چون این قانونی نانوشته در این جهان است ولی در بعدی وسیعتر ثروت ثروتمندان خیلی بیشتر شد ….

 

مطالعه بفرمایید
مصاحبه محسن ارژنگ با مدیرعامل پورشه

ولی نکته اصلی اینجاست که کارسخت مردم عادی باعث رفاه و آسایش قشری محدود در جهان شد….

حال زمانی است که می بایست از موفقیت همه جانبه در زندگی صحبت به میان آید و آن اینکه چرا مردم عادی خودشان تولید کننده خودرویی همانند پورشه نباشند تا رویای دیگران رسیدن به محصول تولیدی آنها باشد ….

 

اینجاست که فرمول اصلی در قانونی است که در کتاب "راه تنبلی به سوی موفقیت" بیان شده است….

یکی از دلایلی که به شخصه علاقه وافری به کارکردن در فضای اینترنت دارم به این دلیل است که دقیقا با فرمول کتاب هماهنگ است و به نظرم شمایی که قصد دارید تا برند خودتان را در سراسر کشور و یا جهان به گوش و چشم همگان برسانید این بستر بهترین موقعیت ممکن را در اختیارتان قرار می دهد ….

 

با تشکر

محسن ارژنگ

مدیرعامل رسانه تجارت الکترونیک ایران

 

 

 

2 thoughts on “گفتگویی با اعضای فرهیخته رسانه تجارت الکترونیک ایران

  1. مهدی says:

    سلام جناب استاد ارژنگ بنده از کسانی بودم که شما را در موسسه جناب عباس منش ملاقات کردم  کتاب راه تنبلی به سوی موفقیت را از کجا میشود تهیه کرد.

    • admin says:

      درود بر شما

      بسیار خوشحالیم که شما را جزو مخاطبین خودمان داریم. برای تهیه پکیج می توانید با شماره ۲۲۰۶۲۶۲۶ تماس حاصل فرمایید.

      با تشکر

      رسانه تجارت الکترونیک ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.