چکیده کتاب لطفا متفاوت باشید!

be-diffrent3

لطفا متفاوت باشید !
پرفروش ترین کتاب ایران در حوزه ارتباط موثر چه می گوید ؟
این کتاب اثر معروف آلن و باربارا پیز زوج مشهور بین المللی و از نویسندگان به نام در حوزه ارتباطات به ترجمه محسن ارژنگ درایران به چاپ رسید.
آلن پیز مرد شماره یک فنون مذاکرات و تحلیل حرکات بدن درجهان مشاور ارتباطی چهره های سرشناس بین المللی از جمله ولادیمیر پوتین نخست وزیر کنونی روسیه بوده است .
او یکی از نوابغ شیوه‌ها و تکنیک‌های شخصیت‌شناسی است و آموزش مذاکرات و سخنرانی رهبران جهان از جمله تونی بلر و ژاک شیراک را در کارنامه خود دارد. آلن نویسنده ۱۵ جلد کتاب مطرح جهانی است که ۱۳ کتاب او هم اکنون به زبان فارسی به فروش می‌رسد. او تنها در سن ۱۶ سالگی به دلیل استعداد و خلاقیت فوق‌العاده‌اش در مذاکرات و ارتباطات، با فروش ۰۰۰/۰۰۰/۱ دلار بیمه عمر در کشور استرالیا، عنوان بهترین و موفق‌ترین فروشنده بیمه در کشورش را به دست آورد. مجموعه‌های تلویزیونی و سریال‌های ویدئویی او تا کنون توسط ۱۰۰ میلیون بیننده مورد استفاده قرار گرفته و فیلم سینمایی «مهارت‌های ارتباطات» او عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای استرالیا در سال ۲۰۰۷ را از آن خود کرده است. آثار آلن تاکنون در ۶ شبکه مختلف BBC ، شبکه Discovery و شبکه National Geographic پخش شده است و بیش از ۴۰۰ میلیون بیننده به تماشای سخنرانی‌ها و نتایج تحقیقات او پرداخته‌اند. او عضو انجمن بیمه‌گران عمر و موسسه تحقیقات مدیریت آمریکاست و مقالات او در مجلات مختلف جهان به چاپ می‌رسد. آنتونی رابینز، معروف‌ترین سخنران و نویسنده جهان در مورد آلن می‌گوید: «با شرکت در دوره آموزشی ,شنیدن و به کاربردن ایده‌های فوق‌العاده آلن قدرت، ارتباطات خود را چندین برابر کردم».
برایان تریسی در مورد این کتاب می گوید : یکی از موثر ترین کتابهایی که به شما کمک می کند تا افراد مختلف را در زندگی خود بشناسید. این کتاب برتری فوق العاده ای را در تمام روابط تان به شما می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.