وبینار “ایده پرداز عملگرا باشید!”

 

 

اکثر مواقع در توضیح طرح کسب و کارمان، مخاطبان حتی هیجانی برای شنیدن ادامه طرحمان ندارند چه برسد به اینکه خواهان خرید آن باشند. چه دلیلی در پس این واکنش وجود دارد؟ بدون شک هر کدام از شما حداقل یکبار در انتخابهای خود جذب ایده ناب یک کسب و کار شده اید و به سراغ آن رفته اید حتی اگر از کیفیت آن مطلع نبودید.
تحقیقات میدانی نشان می دهد که دلیل موفقیت 80 درصد از کسب و کارها داشتن ایده ای متفاوت و اجرای درست آن است. آیا از قانون بی رحمانه 40 روز در ایده پردازی آگاهی دارید ؟ آیا می دانید که با دانستن این قانون و جواب به سوالات زیر می توانید تا حد زیادی در کسب و کار خود موفق تر از گذشته عمل نمایید؟

  • چرا نمی توانیم خلاقانه فکر کنیم؟
  • چرا نمی توانیم ایده های نابی را که به ذهنمان می رسد به دنیای فیزیک منتقل کنیم؟
  • راز دستیابی به ایده های پولساز چیست؟
  • برای ساخت یک تیم ایده آل آیا همه بنیانگذاران می بایست ایده پرداز باشند؟
  • قانون 40 روز در ایده پردازی به چه معناست؟
  • تداعی آزاد در ایده پردازی چه مفهومی دارد؟ تکنیکهای ایده پردازی موثر چیست؟

در وبینار ” ایده پرداز عملگرا باشید!” شرکت کنید و به کسب و کار فعلی و یا آینده خود مزیتی رقابتی اضافه کنید تا در بازاری که اکثرا تکراری کار می کنند متفاوت دیده شوید.     

مخاطبان وبینار

  • علاقمندان به راه اندازی استارتاپ  
  • صاحبان کسب و کار
  • افراد موفقی که به فکر توسعه کسب و کار خود هستند
  • افرادی که در کسب و کارهای قبلی خود شکست خورده اند
  • دانشجویانی که از هم اکنون به فکر راه اندازی یک کسب و کار شخصی هستند
  • کارمندانی که می خواهند در محیط کاری خود متفاوت از دیگران عمل نمایند

سرفصل ها:

  • ایده چیست؟
  • روشهای تفکری همگرا و واگرا
  • تداعی آزاد در ایده پردازی به چه معناست؟
  • تمرین هایی جهت مشاهده پدیده ها از زاویه ای متفاوت
  • معرفی روش مهندسی تصور
  • تکنیکهای کاربردی ایده پردازی
  • قانون 40 روز در ایده پردازی

 

مدرس :

محسن ارژنگ
مخترع،مدرس دوره های ایده پردازی،مدیر رسانه تجارت الکترونیک ایران
 
این وبینار برگزار شده است. جهت خرید فیلم این وبینار روی لینک زیر کلیک نمایید: