هفت نابغه «برند و تبلیغات» به تهران آمدند

IMG_8278 محسن ارژنگ

 

در قالب چهارمین مجمع جهانی برند و تبلیغات (۴th word Branding & Advertising)، هفت نفر از نوابغ برند سازی، که هر یک یدی طولانی در مدیریت شرکت های معتبر جهانی و ارائه نظریات معتبر در این زمینه دارند، وارد تهران خواهند شد.

به گزارش روزنامه آسیا، در این همایش که روزهای ۱۸ و ۱۹ آبان ماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، دیوید برانان (David Brennan)، متخصص و نابغه تبلیغات، پیتر سیلوستر (Peter Silvester)  قائم مقام هارلی دیویدسون، آید اینستون (Ayd Instone)، نابغه خلاقیت و نوآوری، آلن استیونس (Alan Stevenc)،  متخصص و نابغه روابط عمومی و روزنامه نگاری، به ارائه تازه ترین دیدگاه های خود به مخاطبان ایرانی خواهند پرداخت.

همچنین،  جرم جوزف (Jerome Joseph)،  نابغه برند سازی، جف رام (Geoff Ramm)،  مدیر کل بازایابی گروه خودرو سازی Springfield Motor در انگلستان، اندی رایس (Andy Rice)، مدیر عامل آژانس برند سازی yellowwood ، از دیگر سخنرانانی هستند که مناسبت این گردهمایی وارد تهران خواهند شد