مصاحبه محسن ارژنگ با مدیرعامل پورشه

یکی از نکاتی در برندهای معتبر دنیا لحاظ می شود درنظر گرفتن جزییاتی در کار است که هیچگاه توسط شرکتهای معمول دیده و لحاظ نمی شود . یکی از مهمترین نکاتی که در فیلم استیو جابز توسط استیو مطرح شد این بود که وی حساسیت خیلی زیادی به طراحی و ریزه کارهایی که ممکن است هیچگاه توسط مشتری دیده نشود داشت و همین نکته است که برند اپل را یک سر و گردن بالاتر از برندهای دیگر در دنیا قرار داده است.

در گفتگویی که با جرج ویلس (George Wills)  مدیرعامل بخش حوزه خاورمیانه و قاره افریقای شرکت پورشه داشتم شاید از هر 10 جمله وی 2 جمله مربوط به انضباط و دیسیپلین حاکم بر شرکت پورشه بود که وی تاکید زیادی بر آن داشت. همچنین وی در سخنانش از خلاقیت مثال زدنی تیم طراحی به رهبری مایکل مایر( Michael Maer) سخن می گفت.

این گفتگو در حاشیه کنفرانس خبری و رونمایی از مدل افسانه ای 911 پورشه بود که در ابوظبی امارات برگزار شد. مدلی که همه از دهه 1960 تا کنون پورشه را با این مدل جادویی می شناسند. گفتنی است در مدل 911 جدید روح سنتی پورشه با ترکیب طراحی مدرن باعث خلقی اثری هنری در صنعت اتومبیل شده است.

این مراسم به دعوت شرکت پورشه برای رسانه ها و تست درایورهای معتبر جهانی ترتیب داده شده بود که در این مراسم این رسانه به عنوان پوشش دهنده اخبار و کمپین خبری انتخاب شده بود.

بخشهایی از گزارش تصویری آن را در زیر خواهید دید:

جرج ویلس : مدیرعامل حوزه خاورمیانه و قاره افریقای پورشه

مصاحبه محسن ارژنگ با مدیرعامل پورشه

کنفرانس خبری با حضور مایکل مایر طراح پورشه – جرج ویلس – مدیر فروش شرکت پورشه

mail4

 

مطالب مرتبط:

گزارش اختصاصی تست‌درایو جدیدترین مدل پورشه در پیست فرمول1 ابوظبی – امارات
هویت برند پورشه
برندسازی دیجیتال، اهرمی در جهت تقویت دیجیتال مارکتینگ سازمانها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.