امروزه استفاده از دیجیتال مارکتینگ به عنوان راهکاری در جهت افزایش فروش و همچنین گامی موثر در کاهش هزینه های تبلیغاتی است. روشهای بکار رفته در دیجیتال مارکتینگ اعم از بیگ دیتا، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات ادسنس Adsense ،اتوماسیون بازاریابی و سئو درصد نفوذ بالایی را در شرکتهای مختلف به جهت افزایش فروششان داشته است.
مصاحبه رادیو فرهنگ با محسن ارژنگ مدیر رسانه تجارت الکترونیک ایران در خصوص دیجیتال مارکتینگ و استفاده از Big data در تبلیغات را از طریق فایل زیر بشنوید. (از دقیقه 20 به بعد)
” بیگ دیتا موضوع جذابی است که حتی به گمان بسیاری از کارشناسان انتخاب ترامپ به عنوان رییس جمهور امریکا ناشی از استفاده از این روش در فیس بوک به واسطه استخراج علاقمندیهای افراد از طریق پروفایل کاربریشان و نشان دادن گزیده ای از سخنرانی های انتخاباتی ترامپ براساس نوع روحیات هر فرد بوده است. “
مطلب مرتبط : دوره دیجیتال مارکتینگ توسط رسانه تجارت الکترونیک ایران