طرح معرفی ایده های ناب به سرمایه گذاران

 

آیا تا بحال شده ایده ای را که مدتها در ذهن خود داشتید توسط شخص دیگری پیاده شده ؟

حس از دست دادن موقعیتها و فرصتهای ناب زندگی موضوعی است که باعث بوجود آمدن بحرانی جدی در جامعه شده و آن بحرانی به نام “بحران 40 سالگی” است.

بحرانی که شما در میانسالی به موقعیتی می رسید که از خود می پرسید چرا من این مسیر را برای زندگیم انتخاب کرده ام. چرا مسیر شغلی من اینگونه است؟ چرا در جایگاهی که باید باشم نیستم و دهها سوالی که شما را با بحرانی جدی روبرو خواهد کرد.

یکی از دلایل این بحران بی توجهی به نداهای درونی است. نداهایی که در طول مسیر زندگی بارها به شما هشدار داده بود. بارها ایده هایی ناب را به ذهن شما ارسال کرده بود ولی شما بی توجه از کنار آن گذشتید و اعتنایی نکردید.

ما می خواهیم برای اولین بار از این بحران بزرگ جلوگیری کنیم.

ما قصد داریم تا ایده های ناب شما را به سرمایه گذاران معرفی نماییم. این ایده ها ممکن است قبلا در جامعه هم وجود داشته باشد ولی شما قصد دارید تا با بهینه سازی در روند اجرای آن مجدد وارد بازار شوید. در عین حال ممکن است که شما صاحب کسب و کاری باشید، وبسایتی داشته باشید ،خواننده و یا هنرمند باشید و یا اینکه کمپینی راه اندازی کرده اید و نیاز به حمایت سرمایه گذاران بزرگ و کوچک دارید. در همه این موارد شما می توانید در این طرح شرکت نمایید.

برای شرکت در این پروژه جدول زیر را کپی و در فایل ورد پر نموده و به آدرس ایمیلی که در انتهای متن آمده است ارسال نمایید ضمنا در کانال تلگرام ما عضو شوید تا در جریان گامهای آتی این پروژه قرار بگیرید.

نام و نام خانوادگی

سن

نام طرح

ایمیل

شماره همراه

ویدیویی در خصوص توضیح طرح از زبان خودتان و یا تیزر تبلیغاتی از ایده و یا طرحتان ( در صورت وجود) برای ما ارسال کنید. در این ویدیو شما می بایست ایده و یا طرح خود را مطرح نمایید.

هرچه کیفیت این فیلم و توضیحاتتان جذاب تر باشد در اقناع سرمایه گذار موثرتر است. ( حداکثر در 2 دقیقه)

شما میتوانید فیلم خود را در سایت آپارات منتشر نموده و لینک آن را برای ما ارسال نمایید .

توضیحات طرح ( به طور مشروح)

توانمندیهای خودتان را در پیاده سازی این ایده برای ما بنویسید.

توضیح دهید که چرا تصور می کنید که می توانید این ایده را پیاده کنید ؟

آیا تیم دارید و یا تنها هستید ؟ اگر تیم هستید توضیحی در مورد تیم خود بدهید.

سرمایه مورد نیازتان برای ایجاد طرحتان چقدر است؟ منظور اجرای طرح تا ورود به بازار . لطفا بخش تبلیغات و بازاریابی را جداگانه پیشنهاد دهید.  

درصدی که حاضرید به سرمایه گذار اختصاص دهید تا در طرح شما شریک شود.

 در صورت عملی شدن طرحتان به غیر از درصد چه پیشنهاد دیگری می توانید به سرمایه گذار بدهید؟ برای مثال فروش تعدادی یا بخشی از محصولتان به صورت رایگان به سرمایه گذار و یا هر روش دیگری که به ذهنتان می رسد را در قسمت روبرو یادداشت کنید.  

از پیاده سازی طرح و ایده شما چه منفعتی برای مصرف کننده حاصل می گردد؟

آدرس وبسایت ( در صورت وجود)

اگر عکسی از محصول و یا ایده اولیه خود دارید برای ما ارسال کنید.

آیا برای طرح خود طرح توجیهی نوشته اید ؟ (در صورت وجود برای ما ارسال کنید)

لطفا عکسی از خودتان یا تیم تان برای ما ارسال کنید

لطفا آدرس این صفحه را برای دوستان خود ارسال کنید تا آنها هم در این پروژه مشارکت نمایند. 

در صورتیکه به مشاوره بیشتر نیاز داشتید می توانید با ما تماس گرفته و جلسه مشاوره ای را هماهنگ نمایید.

در ادامه لازم است که اشاره ای داشته باشیم به برخی از ایده هایی که اصطلاحا از آنها به “ایده های وحشی” یاد می شود. این ایده ها دفعتا به ذهن افراد می رسد و هنوز خام است و نیاز به صیقل کاری یا “به قولی پخته شدن ایده” دارد. در این زمینه کارشناسان ما آماده هستند تا در جلسات مشاوره ایده پردازی، ایده شما را از جهات مختلف بررسی نموده و در صورت لزوم و نیاز شما، پروژه برندینگ ایده را برای شما انجام دهند.

در این مسیر شما می بایست با ما تماس گرفته و طرح ها و ایده های خود را توضیح داده و در یک جلسه مشاوره برندسازی در دفتر مجموعه حضور به هم رسانید.

مسیر مورد نیاز بسیار ساده و راحت است:

طرح ایده --> مشاوره برندسازی ایده --> اجرای پروژه برندینگ ایده --> ارائه طرح تدوین شده به سرمایه گذار

مورد مذکور به صلاحدید شماست. اگر چنانچه تصور می کنید که می توانید با ایده و یا طرح خود وارد بازار شوید و آن را معرفی نمایید و یا اینکه از جهات مختلف آن را بررسی نموده اید از طریق پر کردن فرم بالا و ارسال آن برای ما به پایگاه ایده های ما متصل خواهید شد. در مراحل بعدی از طریق ایمیل و پیمودن گامهای آتی با شما همراه خواهیم بود.

نکته آخر اینکه تنها 40 روز وقت دارید تا جهت پیاده سازی ایده خود حرکتی انجام دهید! وگرنه این ایده به طور بی رحمانه ای به ذهن شخص دیگری خواهد رسید. ولی اگر چنانچه در آن 40 روز حرکتی اولیه در جهت پیاده سازی ایده خود انجام دهید به طور باورنکردنی طبیعت به حمایت از شما بر خواهد خاست.

پس این پیام را به عنوان یک نشانه جدی بگیرید و برای ایده خود ارزش قائل شده و دست به کار شوید. 

22824835

09352318227

info@ebmedia.ir

لطفا آدرس این صفحه را برای دوستان خود ارسال نمایید تا آنها هم از این پروژه باخبر شوند.

برای پیوستن به کانال ما در تلگرام از آدرس زیر استفاده کنید

@ebmedia

 و همچنین در اینستاگرام

@ebmedia.ir

2 thoughts on “طرح معرفی ایده های ناب به سرمایه گذاران

  1. عرفان says:

    سلام من در کیش زندگی میکنم و میخوام یه مغازه بسیار بزرگ  خیاطی و تک در کل کشور بزنم  و درامد بسیار زیادی داره و هرگونه ضرری هم داشت مال من .احتیاج به مبلع 70میلیون دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.