اهداف کمپین بازاریابی
همانطور که اشاره شد کمپینهای بازاریابی در حقیقت فعالیتهایی سازمانیافته و برنامهریزیشده هستند که بهمنظور ترویج هدفی بخصوص اجرا می شوند. در ادامه اهدافی که از اجرای کمپین ها معمولا مد نظر قرار می گیرد را باهم میبینیم:
- معرفی محصول یا خدمات جدید
- افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness)
- گردآوری بازخورد و محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)
- کسب درآمد بیشتر
- تقویت فعالیت کاربران
- تبلیغ یکی از رویدادهای پیش رو
- اجرای سیاست های ترویج و هواداری توسط مشتریان (افزایش مشارکت)