سوژه هات تکراریه تکراریه

 


بطور کلی تبلیغات تاکسی های آنلاین خلاصه شده اند از یک مسافر که حال یا یک ستاره ورزشی مثل علی داییست که در حال روزنامه دینگ خواندن است و یا یک نفری که در صندلی عقب در حال نقاشی کشیدن است.
یعنی اپلیکیشن دینگ تنها مزیتی که دارد اینست که اجازه می دهد شما همچون یک ستاره در صندلی عقب بنشینید ؟
چقدر خوب بود به جای اشاره به یک سوژه تکراری به دنبال مزیتی خاص و قابل توجه بودند.
#اسنپ
#دینگ
#ماکسیم
#تاکسی_ماکسیم
#کارپینو
#تاکسی_شتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.