دوره 20 ساعته دیجیتال مارکتینگ برای رشته بازرگانی بین الملل

 

دیجیتال مارکتینگ

 

در گذشته بازرگانی بین الملل تنها به موضوعاتی از قبیل سفارشات خارجی، آشنایی با مقررات گمرکی، اینکوترمز می پرداخت ولی با رشد روز افزون و ضریب نفوذ اینترنت در بین مصرف کنندگان و تولید کنندگان آشنایی با روشهای نوین کشف منابع خرید و همچنین بازاریابی مدرن می تواند نقطه اتکایی مطمئن برای مدیران بازرگانی خارجی باشد. 

علاوه بر روشهای جستجوی پیشرفته و وب مخفی که می تواند ایجاد کننده فرصتهای جدید برای یافتن سورسهای خرید بهتر باشد نحوه عرضه صحیح کالاها در محیط اینترنت می تواند برای این مدیران به عنوان برگ برنده محسوب گردد.

در دوره دیجیتال مارکتینگ که چندی پیش برای شرکت کنندگان دوره بازرگانی بین الملل برگزار شد نحوه حضور موثر و بر اساس عناصر دیجیتال مارکتینگ تشریح شد.

 

جهت مطالعه بیشتر در خصوص دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین به مصاحبه رادیو فرهنگ در لینک زیر مراجعه نمایید:

مصاحبه رادیو فرهنگ در خصوص دیجیتال مارکتینگ