بوت کمپ رهبران کسب و کار

bootcamp-hq-logo1

دوره یکساله

هر ماه 2 جلسه

کارگاه برندسازی شخصی – 5 جلسه 

در این کارگاه به فاکتورهای موثر در رشد و ارتقاء برند شخصی یک مدیر اشاره می شود. تاثیر برند شخصی مدیر بر پرسنل و همچنین مشتریان نکته ای است که شاید مغفول واقع شده و نتوان معیار ارزشمندی آن را محاسبه نمود در صورتیکه برند شخصی مدیر در بیشتر مواقع بر کیفیت و قیمت محصولات چیره شده و می تواند در شرایط رقابتی بازار تعیین کننده ملاک تصمیم گیری مشتری باشد. بررسی اصولی و انجام تمرینهای عملی در این 5 کارگاه که 2 ماه و نیم به طول می انجامد می تواند تاثیر مستقیمی بر عملکرد مدیران شرکت کننده در دوره داشته باشد.

کارگاه برندسازی سازمانی – 6 جلسه 

در کنار تمامی عوامل موثر بر ذهنیت یک مشتری نسبت به انتخاب یک بنگاه اقتصادی برای خرید محصول و یا خدمات آن نقش برند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در بسیاری از موارد مشتری بیشتر به برندی که خریداری می کند اعتماد می کند چراکه می داند به دلیل سرمایه گذاری بنگاه اقتصادی بر روی برند خود هیچگاه کالایی بی کیفیت به مشتری ارائه نمی دهد از این رو در خیل رقیبان متعدد به سراغ آنهایی می رود که برندی از خود داشته باشند. پس به عنوان یکی از اصول موفقیت یک بنگاه اقتصادی در ایجاد تمایز و ماندگاری در بازار برندسازی نقشی بی بدیل قلمداد می شود. اینکه ما چگونه می توانیم برای بنگاه اقتصادی خود برندی ماندگار ایجاد کنیم به سیاستهای مدیران آن مجموعه باز می گردد. در سلسله کارگاه های برندسازی سازمانی که 3 ماه به طول می انجامد ما به بررسی فاکتورهای موثر بر برند سازمانی اشاره می کنیم و در عین حال جزواتی کاربردی را به شرکت کنندگان ارائه می نماییم تا در فواصل بین کارگاه ها مطالعه نموده و دید خود را نسبت به مقوله برند و برندسازی گسترش دهند و بتوانند از این آموزه ها در جهت ارتقاء برند سازمانی خود استفاده نمایند.

کارگاه مدیریت فروش و بازاریابی – 5 جلسه 

همواره یک بنگاه اقتصادی به واسطه چرخ واحد فروش و بازاریابی می تواند حیات خود را حفظ نماید. اهمیت این بخش از سازمان از برخی جهات شاید با هیئت مدیره یک سازمان برابری نماید. ولی چه چیزی باعث میشود تا این قسمت از سازمان وظایف محوله خود را به نحو احسن اجرا نموده و علاوه بر کارهای روتین و سازمانی، دیدگاهی خلاقانه به فعالیتهای خود داشته باشد. در تئوری های جدید مدیریت سازمانی بحث منابع انسانی جای خود را به سرمایه انسانی داده اند و این تغییر گرایش از آنجا نشئت می گیرد که مدیران به این نتیجه رسیده اند که تا زمانیکه از نیروی انسانی، سرمایه انسانی نسازیم نمی توانیم به اهداف سازمانی خود نائل شویم. در سلسله کارگاههای مدیریت فروش و بازاریابی تکنیکهای کاربردی در خصوص مدیریت فروش و بازاریابی و تئوریهای جدید در زمینه فروش مطرح خواهد شد. از آنجا که در کارگاه های قبلی به بحث برندسازی پرداخته ایم با استفاده از عوامل موثر بر برند سازمانی تکنیکهای فروش و بازاریابی را مورد بررسی قرار می دهیم. تکنیکهایی که با اعمال آن در سازمان می توان شاهد رشد آمار فروش باشیم.

کارگاه بازاریابی اینترنتی و راهکارها -5 جلسه 

در این سلسله کارگاه ها به بحث بازاریابی اینترنتی و ایجاد کانال جدید مشتری از طریق اینترنت پرداخته و کلیه نکات لازم برای ورود قدرتمند و اثرگذار در اینترنت آموزش داده می شود. بازاریابی جستجو SEM  ، برندسازی اینترنتی،  مدیریت فروش اینترنتی ، CRM  و همچنین نکات لازم در لجستیک و پشتیباتی در اینترنت آموزش داده می شود. اینکه رد پای سازمان شما در اینترنت چه حسی را به مخاطب القاء می کند می تواند نقش حائز اهمیتی را بر برند سازمانی شما داشته باشد که در سلسله کارگاههای بازاریابی اینترنتی و راهکارها که 2 ماه و نیم به طول می انجامد کلیه فاکتورهای موثر بر آن آموزش داده شده و در جلسه دوم کارگاه پکیج 0 تا 100 کسب و کار اینترنتی به شرکت کنددگان ارائه خواهد شد.

کارگاه زبان بدن – 3 جلسه

نقش بی بدیل زبان بدن می تواند ایده ها، محصولات و خدمات یک سازمان را به خوبی معرفی نماید. مدیران ارشد سازمانی با آگاهی از این تکنیکها می توانند با صرف نیروی کمتر، اثرگذاری بیشتر و با کمترین اصطکاک پرسنل خود را با الگوهای ذهنی خود همراه نموده و همچنین در برابر مشتریان و سرمایه گذاران  با تاثیرگذاری بیشتری به ارائه محصولات و خدمات بپردازند. سلسله کارگاه های زبان بدن به عنوان یکی از مزیتهای بوت کمپ رهبران کسب و کار محسوب می شود که توسط جناب آقای محسن ارژنگ مترجم کتاب لطفا متفاوت باشید! اثر آلن پیز (پرفروش ترین کتاب زبان بدن در ایران ) تدریس می گردد.

مربی بوت کمپ رهبران کسب و کار :

محسن ارژنگ

مشاور برندسازی و بازاریابی اینترنتی 

مدیرعامل رسانه تجارت الکترونیک ایران

نماینده رسانه ای شرکت پورشه در سال 2012 برای معرفی مدل 911 carrera  در ایران www.ebmedia.ir

عضو بنیاد سخنرانان حرفه ای ایران

کارآفرین حوزه کسب و کار اینترنتی

مترجم کتاب “لطفا متفاوت باشید!” – پرفروش ترین کتاب ایران در حوزه ارتباط موثر

مترجم کتاب “راه تنبلی به سوی موفقیت” – جنجالی ترین کتاب موفقیت جهان

با ارائه مدرک معتبر  

دوره ای که شما را از گذراندن دوره های متفرقه در توسعه کسب و کارتان بی نیاز خواهد نمود.

مزیتهای جانبی :

  • به همراه طراحی سایت با رعایت نکات برندینگ و تجربه کاربری مناسب UI  و UX
  • به همراه پکیج 0 تا 100 کسب و کار اینترنتی – مرجع رسمی آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی
  • به همراه بازدید از شرکتهای موفق در توسعه کسب و کار و دعوت از رهبران تجاری موفق در توسعه کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.