برگزاری کارگاه دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه شریف – جشنواره کارآفرینی شریف

کارگاه دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه شریف

 

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف VCCUP sharif  بهانه خوبی بود برای تجدید دیدار با بچه های خوب دانشگاه شریف.

این بار پس از برگزاری آخرین کارگاه دیجیتال مارکتینگ که برای رشته های مختلف از این دانشگاه و دانشگاه های مختلف برگزار شد به دعوت دبیرخانه جشنواره برای استارت آپ های حاضر در جشنواره که خود را برای ارائه های پایانی و رای داوران آماده مینمایند کارگاه بازاریابی دیجیتال را برگزار نمودیم.

کارگاهی که در آن بحث های مربوط به بازاریابی محتوا و بازاریابی درونگرا خمیر مایه اصلی مباحث بود و با توضیحاتی در خصوص ترفندهای موفقیت در اینستاگرام و در انتها نحوه کار با گوگل ترندز  Google Trends به پایان رسید.

از آنجا که دید دانشجویان در دانشگاه شریف گرایش فنی به موضوعات است از اینرو آشنایی آنها با این بعد از کسب و کار می تواند اهرم موثری جهت موفقیت در اختیارشان قرار دهد.

 

امروزه بازاریابی اینترنتی و یا همان دیجیتال مارکتینگ بر خلاف آنچه عموم افراد آن را محدود به رسانه های اجتماعی می بینند قسمت عمده ای از تمرکز خود را به بحث استفاده از ابزارهایی جهت رصد و گزارشگیری و همچنین بهینه سازی محتوا اختصاص داده است و به همین جهت آگاهی به تمامی ابعاد این رشته می تواند گامی موثر در کاهش هزینه های ترویج، اطلاع رسانی و تبلیغات برای صاحبین کسب و کار تلقی گردد.

در همین راستا یکی از دوره های کاربردی برای فعالین حوزه بازرگانی نقش بازاریابی آنلاین در بازرگانی بین الملل است که چندی پیش دوره ای را با همین عنوان برای فعالین این بخش برگزار نمودیم که می توانید خلاصه ای از عناوین مطرح شده را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

 

مطالعه بفرمایید
بازاریابی شبکه های اجتماعی در برنامه زنگ اقتصاد

دوره دیجیتال مارکتینگ برای دانشجویان بازرگانی بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.